Miten olisi riisiä ja kanakastiketta valmiiksi marinoiduista kanoista ja maustat vielä aromi -ja pansuolalla?Mitähän sitä itte tänään söis, oikein mikkään maistuis*murisee nenä tukossa*
Miten olisi riisiä ja kanakastiketta valmiiksi marinoiduista kanoista ja maustat vielä aromi -ja pansuolalla?Mitähän sitä itte tänään söis, oikein mikkään maistuis*murisee nenä tukossa*
Kaikilla ei ole siitä mitään kokemusta. Mut estolääkityksen ovat saaneet heti kun ovat joutuneet pääkivun takia lääkärille.Miten olisi riisiä ja kanakastiketta valmiiksi marinoiduista kanoista ja maustat vielä aromi -ja pansuolalla?
mmmemantiinilääkitys toki on sitä varten monillakin, et ei oireita tuleMiten olisi riisiä ja kanakastiketta valmiiksi marinoiduista kanoista ja maustat vielä aromi -ja pansuolalla?
Ei oikein uppoo riisi ja aromisuola*Miten olisi riisiä ja kanakastiketta valmiiksi marinoiduista kanoista ja maustat vielä aromi -ja pansuolalla?
Kaikilla ei ole siitä mitään kokemusta. Mut estolääkityksen ovat saaneet heti kun ovat joutuneet pääkivun takia lääkärille.
Tää yks on taas vauhtipäällämmmemantiinilääkitys toki on sitä varten monillakin, et ei oireita tule
No mää vaan vähän yritin provosoida baulaa.Ei oikein uppoo riisi ja aromisuola*
En oikein ees tiedä mitä mun tekis mieli...
jos paistais illemmalla munaa ja menis nukkumaan
Tottakai. Luomutuotteiden takia meitä uhkaa koronaviruskin, kun paikalliset myivät eläviä luomuelukoitaTää yks on taas vauhtipäällä
memantiinissako sitäeli loppupeleissä korona on poolan syytä
"Oireet Suhteellisen suuriin yliannoksiin (200 mg tai 105 mg vuorokaudessa 3 päivän ajan) on liittynyt väsymystä, heikotusta ja/tai ripulia tai ei mitään oireita. Alle 140 mg:n yliannoksilla tai yliannoksilla, joiden annos ei ole tiedossa, potilailla on esiintynyt keskushermosto-oireita (sekavuus, uneliaisuus, huimaus, levottomuus, vihamielisyys, aistiharhat ja tasapainovaikeudet) ja ruoansulatuselimistön oireita (oksentelu ja ripuli). Suurimmasta tunnetusta yliannostuksesta (2000 mg memantiinia suun kautta) potilas selvisi hengissä. Seurauksena oli keskushermostovaikutuksia (10 päivää kestänyt kooma ja myöhemmin kaksoiskuvia ja rauhattomuutta). Potilas sai oireenmukaista hoitoa ja lisäksi käytettiin plasmafereesiä. Potilas toipui eikä pysyviä vaurioita todettu. Toisessa suuressa yliannostapauksessa potilas oli saanut 400 mg memantiinia suun kautta, jäi henkiin ja toipui. Yliannoksesta seurasi keskushermostovaikutuksia, kuten levottomuutta, psykoosi, näköharhoja, kouristusherkkyyttä, uneliaisuutta, tokkuraisuutta ja tajuttomuus."memantiinissako sitä
sinäpä sen sanoit
"6.1 Apuaineet Tabletin ydin: Mikrokiteinen selluloosa Krospovidoni (tyyppi B) Vedetön kolloidinen piidioksidi Talkki Magnesiumstearaatti Tabletin päällys: Hypromelloosi Makrogoli 400 Titaanidioksidi (E 171) Lisäksi 20 mg:n kalvopäällysteiset tabletit sisältävät: Rautaoksidi, keltainen (E 172) Rautaoksidi, punainen (E 172)"memantiinissako sitä
30788, 30789memantiinissako sitä
https://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/geneerinen.koti?p_hakusana=memantin orionTottakai. Luomutuotteiden takia meitä uhkaa koronaviruskin, kun paikalliset myivät eläviä luomuelukoita
https://core.ac.uk/download/pdf/38105786.pdfNo mää vaan vähän yritin provosoida baulaa.
Mä tekisin kanasalaatin ja sit keittäisin munaa
ei ole kysymys sinusta, vaan siitä vastavaikuttajasta. Jos sulla jonku mielestä on läytöshäiriöitä, alkaa lääkitys.En käytä kasvuhormoonia...
Muisti voi palautua parissa kuukaudessa, tiedän nyt kun olen vierestä nähnytTää yks on taas vauhtipäällä
Koko elämähän mulla on ollut yhtä läytöstä...mitä ikinä se meinaakaan.ei ole kysymys sinusta, vaan siitä vastavaikuttajasta. Jos sulla jonku mielestä on läytöshäiriöitä, alkaa lääkitys.
vastavaikuttaja ei sano sulle mitään? Täällähän täytyy tahallaan kirjoittaa pieleen...Koko elämähän mulla on ollut yhtä läytöstä...mitä ikinä se meinaakaan.
https://esignals.haaga-helia.fi/wp-content/uploads/2018/02/HH_Työllistymisen-edistämisen-toimintamalli-002.pdfsillä on nahkoihin kertynyt niin paljon kaikkea et ei auta muu kuin vastalääke. Laihdutuksen aikana ne just pääsee verenkiertoon.
oliko sulla se riippuvuus nollajuomiin?Koko elämähän mulla on ollut yhtä läytöstä...mitä ikinä se meinaakaan.