Miten sä sen olet unohtanut?
Jaa ystävänpäivä tänään?
Hyvää ystävänpäivää siis kaikille ihanille palstalaisille.
Voi olla ettei enää kerkiä soittamaan. Varmaan sitten ensiviikolla ja tietysti kun oon kaupassa tai töissä ja kiireHöh Toivottavasti soittaa tänään uudestaan.
Joo niin on muruseni
Jaa ystävänpäivä tänään?
Hyvää ystävänpäivää siis kaikille ihanille palstalaisille.
Juuh,niin miekin. Niin soittavat aina huonoon aikaanInhoan virallisia juttuja, on sit kelasta tai verottajalta tai mistä ikinä. Ja AINA ne soittavat väärään aikaan.
Sharon raukka..Välipalaksi smoothie,1 pieni banaani ja 1 sharon ja vettä
Naudanliha-kasvispata hautuu uunissa
Joo, mulle tuli stone mieleen tuosta hedelmästä.Täällä oli vähän erilainen sharon katso liitettä 9607
Joo, mulle tuli stone mieleen tuosta hedelmästä.
Juuh,totta. Sama hedelmä mutta nimi riippuu siitä mis on kasvatettuSharoneista tuli mieleen se. Tai persimon tai kaki. -Sama hedelmä siis pääosin mutta nimitys vissiin määräytyi kasvumaan mukaan.
Ku makedoniassa kasvoi puita, missä oli ihan niitten näköisiä hedelmiä. Niitä oli ihan hitosti ja siis osa jätetty syksyllä poimimatta ja nyt niitä lötsähteli satunnaisesti maahan ja kun tutustuin tarkemmin, ni samaiselta hedelmältä vaikutti yhä.
Sielläkin menee talvella reilusti pakkaselle.Aion siis kokeilla, kunhan löydän hedelmästäni siemenen, voisiko hedelmäpuu kasvaa suomessakin.
Niih,mis kaik on ?Huhuu? Kui on näin hijaista?
Mä oon pakannut ja katsonut telkkua.Huhuu? Kui on näin hijaista?
Mä kävin mätänetissäHuhuu? Kui on näin hijaista?
Päivää,hyvää ystävänpäivääHyvää ystävänpäivää kaikille palstakamuille ja salarakkaille
Missä ?Mä kävin mätänetissä
se on miesten ikeaMissä ?