@Sukkis toivottavasti olette jo urakan paremmalla puolella!
jos vielä hommat jatkuu niin tsemppiä
@Pupuna112 kiva kun sullakin on jo noin pitkällä raskaus ja kaikki on hyvin
On se outo tunne, kun rakenneultran jälkeen ei ole enää mitään ultria. Kun hoidoissa ollessa on niin tottunut siihen että aina tietää missä mennään
@Jasmina20 onko vuodot jo taakse jäänyttä elämää?
@Silmu75 tsemppiä neuvolaan! Mitkä viikot sulla olikaan nyt? Ja kauanko muuten oo ehtinyt olla uudessa työssä, kun äitiyslomalle jäät?
Mulla on siis se tilanne, että aloitin uudessa työssä vuoden alussa. Halusin pestiä tosi paljon ja olin ja olen tosi iloinen, että sen sain. Nyt vähän keljulta tuntuu kertoa jo parin kk päästä raskaudesta
Ja siis tiedän ettei tässä ole lakien ja sääntöjen ym. puolesta mitään epäselvää, mutta ihan vaan itseäni jotenkin keljuttaa kun pääsee hädin tuskin alkuun duunissa. Ja sit kun tulee sijainen, niin äitiyslomalta palatessani sillä sijaisella on jo enemmän kokemusta mun työstä kuin mulla
Esimiehet on tosi reiluja ja ihania, mutta kumminkin tulee kaikkia nolouden oloja. Voi tätä naisten elämää kun pitää tätäkin jo ylianalysoida
Omasta olosta vielä: pahoinvointi on lisääntynyt reilusti viime päivinä. Noin puolet ajasta yököttää,välillä oikein kunnolla. Oksentaa ei ole tarvinnut. Kahden tunnin välein on ihan kaamea nälkä, semmoinen että siihen ei paljon mandariinit sun muut auta vaan tarvii kinkkuvoileivän
Kävin vielä eilen mittaamassa hcg:n ja se oli melkein 15 000. Tuplaantumisvauhti optimi 48h. Pari viikkoa vielä varhaisultraan.
MyMa 5+3