*riuhtasee puolet pullasta mekon kädestä*
*kaataa ruutiksen kumoon ja haukkaa puolet puolikkaasta*
*riuhtasee puolet pullasta mekon kädestä*
*käynnistää Fergusonin ja pyytää mekkoa istumaan lokasuojan päälle*
*virittelee piikkimattoa tuohon tielle*
*suunnittelee mekon kanssa koukkausta piikkimaton ympäri*
Siitä vaan pellon kautta. Menee auto vähän kuralle ja rengas sutii ja Krut sutii mitä nyt sutaseekaan....
*käynnistää Fergusonin ja pyytää mekkoa istumaan lokasuojan päälle*
*tarkkailee porukkaa ihmeissään sivussa ja kuvaa livestriimiä suoraan juutuuppiin ja laittaa striimin nimeksi:''Meanwhile in Finland, suomalaiset ruokajonossa''*
*kaataa ruutiksen kumoon ja haukkaa puolet puolikkaasta*
Unohdit Räsäs Päikyn, näin selvästi hänen juoksevan sormea tomerasti heristellen keskellä peltoo ja olin kuulevivani kieltosanoja ennenkun Päikky otti ja liukastui liukumiinaan, jonka naapurin lehmä oli edellispäivänä jättänyt sinne jälkeensä.Pellolle hoipertelee ketoosinen Kalamies joka nappaa loput pullanmurut ja voimistuu sen ansiosta silmissä. Nostaa Fergusonin käsivoimin mudasta.
Paikalle marssii myös naapurin isäntä ja Vappu Pimiä, naapuri ihastuu Mekkoon ja kohta he ovat Maajussille morsian -ohjelmassa.
Krut ja Kalamies ajelevat Fergusonilla auringonlaskuun. Fergu hajoaa kuitenkin ekan 50 km jälkeen...
*sit naamat ja kuva siniseksi ku Salkkareissa eli jatkuu seuraavassa jaksossa*
Nyt sä et oo käsikirjottajana tehny taustatyötä.Unohdit Räsäs Päikyn, näin selvästi hänen juoksevan sormea tomerasti heristellen keskellä peltoo ja olin kuulevivani kieltosanoja ennenkun Päikky otti ja liukastui liukumiinaan, jonka naapurin lehmä oli edellispäivänä jättänyt sinne jälkeensä.
Ruutis unohtaa ruokajonon Päikyn ansiosta ja lähtee pelastamaan kaikkien kieltojen äitiä naama kurakuoren alla pulasta...''Päivi, oi Päivi...tulen luoksesi kuin tuulispää, jos vaan kerrot suunnan!''.Nyt sä et oo käsikirjottajana tehny taustatyötä.
Heterot eli Maajussille Mekko ovat RäsäsPäikyn suojeluksessa.
Ja koko tän ajan Ellu on ollu unilla!Ruutis unohtaa ruokajonon Päikyn ansiosta ja lähtee pelastamaan kaikkien kieltojen äitiä naama kurakuoren alla pulasta...''Päivi, oi Päivi...tulen luoksesi kuin tuulispää, jos vaan kerrot suunnan!''.
Taustalla mekko istuu fergusonin lokarilla ja miettii ''söiskö pullaa vai tappaisko jonkun''.
Eiku mä olen tehnyt teistä livee juutuuppiinJa koko tän ajan Ellu on ollu unilla!
Niilo22:n selostaessa taustalla....Eiku mä olen tehnyt teistä livee juutuuppiin
mikä 22?Niilo22:n selostaessa taustalla....
"Joo mä raavin nyt hiuksia. Meniskö vessaan? Kertokaa kuulijat että meenkö?"
Oikeesti?(kanan voi kyl jättää vekskin ja laittaa vain kanaliemikuutioita tai vaikka siemiä)
miksi?Eiku mä olen tehnyt teistä livee juutuuppiin
Laitoin sulle tuonne toiselle puolelle asiaa.Huomenta ihanat Hyvää ystävänpäivää sinne katso liitettä 9602
tiedän, mut Kais varmaan haluaa pitää miehensä elossa?poola, kukaan ei oo kiinnostunut sun "asioista"
Omaa muistia tarkoitin. Kunnossa oliTarkistin, onko muisti kadonnut. Hyvää yötä
AhaLaitoin sulle tuonne toiselle puolelle asiaa.