Mulla oli joskus sellanen jättityyny, melkein mun pituinen..eli aivan mielettömän pitkäTahtoisiko Elena pitkulaisen tyynyn pään aluseksi?
Mutta anyway, se oli kyllä ihana!!!
Mulla oli joskus sellanen jättityyny, melkein mun pituinen..eli aivan mielettömän pitkäTahtoisiko Elena pitkulaisen tyynyn pään aluseksi?
Onneks ei ole nakuna tuota ongelmaaEiku yöpuvun napin aukkoon...
No oon kyl nukkunut nakuna viimeiset 20vOnneks ei ole nakuna tuota ongelmaa
Se oli säkkituoliMulla oli joskus sellanen jättityyny, melkein mun pituinen..eli aivan mielettömän pitkä
Mutta anyway, se oli kyllä ihana!!!
Kyseessä on ”Sleep&Glow Pillow” joka on siis hieman rintaliivien tapainen tyyny, joka asetetaan tissien väliin nukkuessa.Tissityyny ettei tule ryppyjä dekoltee alueelle
https://www.huonoaiti.fi/kai-sinulla-on-jo-ryppyja-ehkaiseva-tissityyny/
Eiku se oli sellanen paksuhko pötkylä, mutta tyynyn mallinenSe oli säkkituoli
Piti oikein kuikata, mutta ei oo ryppyjä tissien välissä...tulee nätti lovi kun puristaa yhteen.Kyseessä on ”Sleep&Glow Pillow” joka on siis hieman rintaliivien tapainen tyyny, joka asetetaan tissien väliin nukkuessa.
Voisitko pistää yv tä!?Piti oikein kuikata, mutta ei oo ryppyjä tissien välissä...tulee nätti lovi kun puristaa yhteen.
Näin mä arvasinkinEiku se oli sellanen paksuhko pötkylä, mutta pippelin mallinen
Ei tuu ryppyjä ku niitä pitää vapaana ja välttää auringonottoaPiti oikein kuikata, mutta ei oo ryppyjä tissien välissä...tulee nätti lovi kun puristaa yhteen.
Et usko ilman kuvaa vai?Voisitko pistää yv tä!?
Kuva on enemmän kuin tuhat sanaaEt usko ilman kuvaa vai?
Pistä sit mulle forwardinaKuva on enemmän kuin tuhat sanaa
Entä dekoltee alue?Piti oikein kuikata, mutta ei oo ryppyjä tissien välissä...tulee nätti lovi kun puristaa yhteen.
Nope!Pistä sit mulle forwardina
Eikös se ollut teot, eikä kuvat?Kuva on enemmän kuin tuhat sanaa
No höh. Mä pyydän sit itte ja lähetän jorman kuvani kiitokseksiNope!
Ei oo ikinä ollut ryppyjä siinä, ruskettuu aina kesäsin ja vieläkin on edelliskesältä rusketusta jäljelläEntä dekoltee alue?
Tunnen 3 Jormaa, kenen kuvan aattelit lähettää?No höh. Mä pyydän sit itte ja lähetän jorman kuvani kiitokseksi
Sen suurimman tietty!Tunnen 3 Jormaa, kenen kuvan aattelit lähettää?
Yässä tapauksessa olkoon ”kuva”Eikös se ollut teot, eikä kuvat?
Mutta vanhempana on kauheet rypyt. Varsinkin aurinkoa ottaneilla.Ei oo ikinä ollut ryppyjä siinä, ruskettuu aina kesäsin ja vieläkin on edelliskesältä rusketusta jäljellä
Yv on yvNo höh. Mä pyydän sit itte ja lähetän jorman kuvani kiitokseksi