@mandariinilohko mulla oli plussakierrossa normisti kuivaa oviksen jälkeen, mut sit pikkuhiljaa lisäänty ja menkkojen ku ois pitäny alkaa ni oikeen lorahteli ja luulin menkoiksi, aika yleistä tää vissiin negakierroissa niinku aavikko
Tein!! Yhtä epäselvä ja haalea kuin eilinen testi, mutta oli edes jotain väriä tikussa Vaikeaa mutta yritän ajatella positiivisesti vaikka tuliskin menkat. Oon pari päivää äksyillyt kotona ja ollut tosi väsynyt, selkäsärkyä oikealla puolella, rinnat kipeät ja nännit poikkeuksellisen arat, päivien mittaan vatsassa nipistelyjä.
Pitipä googletella ja löysin lauseen, jossa sanottiin, että kookosöljy hidastaisi siittiöitä Liekö pitää paikkaansa. Aika vähän kyl löytyi suomeksi mitään ja englantia en ymmärräYritin jo googlettaa, mutten oikein löytänyt vastausta eikä englanti taivu. Onko kookosöljyn käytöstä liukuvoiteena haittaa siittiöille?
Valitettavasti en oo saanu otettua kuvaa. Vaikka kuinka kääntelisi niin en osaa sanoa onko väriä vai pelkkä viiva. Mikä on muuten niiden testien lukuaika?@Piipaa93 näkyykö yhtään väriä? Kuvaa!
Nyt se ovisplussa pärähti ruutuun. Ihme vaalea hailura tuli päivällä. Eli mulle saa huomiselle merkata dpo 0. Ja näin taas jännitysnäytelmässä mukana
Oon tehny useamman testin ja ihan muutamiin on tullut viiva, mutta vasta kuivumisen jälkeen. Osassa ei sitten ole minkäänlaista viivaa tai paikkaa.@Piipaa93 Mulla tulee niihin aina ihan rehellinen haamu. Mutta toimiihan ne, jos raskaana on ja jostainhan se vahva viivakin lähtee vahvistumaan.
@Snanniska Samoissa mennään, joten jännittäviä aikoja tiedossa.
Kokeile jotain toisen merkkistä testiä?Oon tehny useamman testin ja ihan muutamiin on tullut viiva, mutta vasta kuivumisen jälkeen. Osassa ei sitten ole minkäänlaista viivaa tai paikkaa.
Mul oli viimeks plussatessa, lämmöt jäi koholle, vv lisäänty, päänsärky, flunssainen olo, hullut ja todetuntuset unet, vatsan turvotus, yöhikoilu, dpo 5-6 kova äkillinen kipu vatsassa (kiinnittyminen)dpo 7-8 nipistelyjä, vielä enemmän vv, väsymys, yöllinen pissahätä ja muutenkin pissikäynnit lisäänty, vahvan hajuinen ja tumma pissa, muutenkin kaikki hajut kävi herkemmin nenään, ovis testi plussaa ja dpo 10 sain haamun r.testiin.Hei nyt! Kaikki ovisten jälkeiset oireet kiitos, kertokaa
Valkovuoto oviksen jälkeen - ei yhtään, vähän, saavikaupalla? Kipuilut?
t. En saa auki enää 2007 vauvakeskutelufoorumeita