vierailija
AnaaliiaMutta ne potentiaaliset seuraukset sen aikana harrastetusta liikunnasta
AnaaliiaMutta ne potentiaaliset seuraukset sen aikana harrastetusta liikunnasta
Ei kiitos. Yleensä tutustun henkilöön ensin.Anaaliia
Sillai ei tule niitä seurauksia jos sinne vetääEi kiitos. Yleensä tutustun henkilöön ensin.
Voi tulla isojakin. Musta silmä. Pro rectum raskaus. Ymv.Sillai ei tule niitä seurauksia jos sinne vetää
Voi tulla isojakin. Musta silmä. Pro rectum raskaus. Ymv.
sulla on sarkoidoosi. muistithan sanoa lääkärille, ensikerralla tutkivat paremmin?Huomenta
Hirvee nuha ja päähän koskee...
Onneks sain nukuttua yön suhteellisen hyvin.
]
Ei, kun mulla on flunssa ja koska mulla on myös astma, on flunssasta toipuminen hitaampaa.sulla on sarkoidoosi. muistithan sanoa lääkärille, ensikerralla tutkivat paremmin?
Päivää *puhaltaa pipin pois*Huomenta
Hirvee nuha ja päähän koskee...
Onneks sain nukuttua yön suhteellisen hyvin.
katso liitettä 9564
Ei, kun mulla on flunssa ja koska mulla on myös astma, on flunssasta toipuminen hitaampaa.
Päivää *puhaltaa pipin pois*
Kannattaa sanoa lääkärille,keuhkokuva paikallaan. ei tuo astmaa ole. astma on vain ns. muotivillitys.Ei, kun mulla on flunssa ja koska mulla on myös astma, on flunssasta toipuminen hitaampaa.
Keuhkokuvat on jo otettu, joten höpöhöpö ja rauhoitus jo.Kannattaa sanoa lääkärille,keuhkokuva paikallaan. ei tuo astmaa ole. astma on vain ns. muotivillitys.
Moikkelis vaanMoikkelis koikkelis.
Leivontakokeilu: filonyytit, pinaatti-feta -täytteellä.
Ja p*rsiilleen meni.
Ensin se pergamentti repeili jo rullaa aukaistessa, sit taittelin jotain ihme myttyjä joista täyte vuoti pannulle (muffinssivuokapeltiä en löytäny).
Lopputulos:reunoista kärvähtäneitä, ruskeankeltaisia "Hesari 100 vuotta sitten joka löyty hirsiseinän välistä" -paperimyttyjä.
Eikä se filotaikina maistu yhtään.
Moikkelis koikkelis.
Leivontakokeilu: filonyytit, pinaatti-feta -täytteellä.
Ja p*rsiilleen meni.
Ensin se pergamentti repeili jo rullaa aukaistessa, sit taittelin jotain ihme myttyjä joista täyte vuoti pannulle (muffinssivuokapeltiä en löytäny).
Lopputulos:reunoista kärvähtäneitä, ruskeankeltaisia "Hesari 100 vuotta sitten joka löyty hirsiseinän välistä" -paperimyttyjä.
Eikä se filotaikina maistu yhtään.