Tämä. Ei kyllä tule syötyä, muttaa eikös se ole vähän sama kuin nuo aiemmin puhutut vitamiinit
Salmiakkia kuuluisi syödä joka päivä!
Tämä. Ei kyllä tule syötyä, muttaa eikös se ole vähän sama kuin nuo aiemmin puhutut vitamiinit
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/736306-suosikkihedelma-klementiinissa-6-eri-torjunta-ainetta-yle-se-ei-ole-siltiNiin on!
Saatan usein laittaa piimän joukkoon satsuman palasina ja omenaa
Mä laitan joskus ruutusalmiakkiaskin pakastimeen ja syön ne salmiakit jäätyneinä
Fazerin sininen jääkaappikylmänäMä laitan joskus ruutusalmiakkiaskin pakastimeen ja syön ne salmiakit jäätyneinä
draculoita taas laitan joskus jäätelön päälle
Mulla on nytkin yks tuplapatukka pakkasessaFazerin sininen jääkaappikylmänä
Höh parantumisiaMä oon kipeeks tulossa, tuntuu että lihaksia jomottaa ja yskittää taas enemmän
Ai kauheeta, varmaan ihan hyvää mutta se on jo viileenä kuin tiiliskiveä purisiMulla on nytkin yks tuplapatukka pakkasessa
Perkeleen ovulaatiokipu
Siks sen kuuluukin antaa sulaa hetken aikaa tai raastaa jäätelön joukkoonAi kauheeta, varmaan ihan hyvää mutta se on jo viileenä kuin tiiliskiveä purisi
Onneksi alkaa helpottamaan jo,oli helvetinmoinen kipu
Mulla on muita ongelmia ovulaation aikana yleensä
Okei. Luotan sanaasi. En tule jaoille. Syön tuplani huoneenlämpöisenä ilman jäätelöä.Siks sen kuuluukin antaa sulaa hetken aikaa tai raastaa jäätelön joukkoon
Luojan kiitos ei enää tarvitse huolehtia näistä biologian haittapuolista
Mulla on muita ongelmia ovulaation aikana yleensä
No ei ne sillä hetkellä kyllä ongelmalta rehellisesti sanottuna tunnuLuojan kiitos ei enää tarvitse huolehtia näistä biologian haittapuolista
Mutta ne potentiaaliset seuraukset sen aikana harrastetusta liikunnastaNo ei ne sillä hetkellä kyllä ongelmalta rehellisesti sanottuna tunnu
Kuntoilu on aina hyvä asiaMutta ne potentiaaliset seuraukset sen aikana harrastetusta liikunnasta
Olispa lenkkikaveriKuntoilu on aina hyvä asia