*nippaa purppurakepin päähän ja tukistaa pallikarvoista*Annan piiiskaa tuolaisille tytönhupakoille ja purppurakeppiä perään
Mä oon kipeeks tulossa, tuntuu että lihaksia jomottaa ja yskittää taas enemmänKertokaa kuulumisia! Aiheuttiko myrsky tuhoja? Onko vesi oikeasti ylhäällä?
Taitaa vaan innostua tuosta.*nippaa purppurakepin päähän ja tukistaa pallikarvoista*
*halaus* Toivottavasti menee ohi ennen kuin alkaakaan. Täällä ois edullista inkivääriä ja chiliä ja sitruunoja flunssalääkkeeksi mut eihän niitä saa kotiin saakka tuoda. Ei kannata matkata eun ulkopuolelle!Mä oon kipeeks tulossa, tuntuu että lihaksia jomottaa ja yskittää taas enemmän
Vois huomenna ostaa inkivääriä, en ole koskaan vaan perehtynyt miten sitä flunssassa käytetään*halaus* Toivottavasti menee ohi ennen kuin alkaakaan. Täällä ois edullista inkivääriä ja chiliä ja sitruunoja flunssalääkkeeksi mut eihän niitä saa kotiin saakka tuoda. Ei kannata matkata eun ulkopuolelle!
sitä on kuulemma liikkeelläMä oon kiimaan tulossa, tuntuu että pimppiä kuumottaa ja naitattaa taas enemmän
Mutku en haluu sairastaa sitä läpi, huolikko jos annan sulle ilmaseks?Flunssan joutuu vaan sairastamaan läpi, kyllä se siitä ajan kanssa.
No mutta sehän on oikein mukava asiasitä on kuulemma liikkeellä täälläkin suunnalla, saa taas emännyys kyytiä ens yönä.
Joko saa pusunMutku en haluu sairastaa sitä läpi, huolikko jos annan sulle ilmaseks?
Jo vain saatJoko saa pusun
Ai että, nyt on ilta täydellinen.Jo vain saat
Mulla on ruisleipää ja salmiakkia!Oispa ruisleipää. Ja piimää. Ja salmiakkia!
Aamulla saat sitten tällasen suukonAi että, nyt on ilta täydellinen.
piimä on hyvää, paljo parempaa entä maitoMulla on ruisleipää ja salmiakkia!
Huomenna ostan kyllä piimää
Tykkään muuten herkutella silleen, että suikaloin suolakurkkuja pitkiks ja paksuks suikaleiks ja sitten purasen ja hörppään kyytipojaks piimää
Niin on!piimä on hyvää, paljo parempaa entä maito
Ja aina ruoasta ne vitamiinit. Käyn kyllä keskipäivän aikaan kävelyllä, mut en muulla tavalla intoile niiden kans. Ja kasviöljyt kierrän kaukaa:-DTuo inkivääri on kyllä hassu. Ainoa mistä on näyttöä sen suhteen, että se vähentää pahaa oloa ja ilmavaivoja. Mistään muusta ei ole tieteellistä luotettavaa näyttöä ihmisillä.
Flunssan joutuu vaan sairastamaan läpi, kyllä se siitä ajan kanssa. Toki siitä ei ole haittaa että kipeänä edes yrittää nauttia tarvittavat hivenaineet ja muut kehon tarvitsemat hyödilliset ravinteet.
Helpommalla pääsee kun nauttii tarvittavat vitamiinit terveenä
ei haittaa, oot sisältä kaunis.Aamulla saat sitten tällasen suukon
Ettei vaan sulla olisi sarkoidoosi.Mä oon kipeeks tulossa, tuntuu että lihaksia jomottaa ja yskittää taas enemmän
Jo on pariviikkoa reissussa niin ei voi olla vielä ikävä noita. sitten vasta kun puoli vuotta on mennytOispa ruisleipää. Ja piimää. Ja salmiakkia!
Niin on!
Saatan usein laittaa piimän joukkoon satsuman palasina ja omenaa
Jo on pariviikkoa reissussa niin ei voi olla vielä ikävä noita. sitten vasta kun puoli vuotta on mennyt
Salmiakkia kuuluisi syödä joka päivä!