vierailija
Lämmin maito rentouttaaa
Hyiiii...ei!Se on hyvää.
Niin rentouttaa melatoniinikin ja television hetkellinen tuijotus
Lämmin maito rentouttaaa
Täälläkin tuulee.Täällä tuulee ja sataa vettä...rännit paukkuu seinissä ja kuulostaa niinkun ulkona olis isompikin porukka liikkeellä
Tylsä seura auttaa myösHyiiii...ei!
Niin rentouttaa melatoniinikin ja television hetkellinen tuijotus
Ikkunatkin helisee. Tulis hippasen kylmä jos se hajoisi.Täälläkin tuulee.
Niin tulis. Täällä on muutenkin kylmä talvella. Ens kuussa saa hajota kun en asu täällä enää.Ikkunatkin helisee. Tulis hippasen kylmä jos se hajoisi.
Ok, uus kämppä löytynyt?Niin tulis. Täällä on muutenkin kylmä talvella. Ens kuussa saa hajota kun en asu täällä enää.
On löytynyt. Niin on.Ok, uus kämppä löytynyt?
Muuttaminen on muuten persiistä...
Mulla kissa taas pitää huolen ettei sillon nukuta, kun hää haluaa leikkiä tai ruokaaTylsä seura auttaa myös
Täälläkin tuulee.
MatkitteIkkunatkin helisee. Tulis hippasen kylmä jos se hajoisi.
Meet sää siihen mistä puhuit aiemmin täällä, siihen kaksioon tmvastaava?On löytynyt. Niin on.
No millon on tuparit?On löytynyt. Niin on.
JooMeet sää siihen mistä puhuit aiemmin täällä, siihen kaksioon tmvastaava?
MaaliskuussaNo millon on tuparit?
En matki.Mulla kissa taas pitää huolen ettei sillon nukuta, kun hää haluaa leikkiä tai ruokaa
Matkitte
No selvä. Mä koppaan Eltsusen kyytiin ja me tullaan hommaamaan sulle häätöMaaliskuussa
fisumän matkiiEn matki.
Ette varmaan hanki!No selvä. Mä koppaan Eltsusen kyytiin ja me tullaan hommaamaan sulle häätö
Herttinen sentäänNo selvä. Mä koppaan Eltsusen kyytiin ja me tullaan hommaamaan sulle häätö
Mä tiedän paremman käytön.fisumän matkii
Kalastetaan ja paistetaan hänet
Mä olen itse rauhallisuuden perikuvaJa taas ei pysty vastaamaan mekolle: No meistä mä tarkoitin Ellua... Määhän otan rennosti aina
En riehu. Saatan laulaa tai tanssia.Mä olen itse rauhallisuuden perikuva
Biletystilanteissa se olis toi mekko joka heittäis kannat kattoon, huutais Jiihaata ja sais aikaan melua ja tuhoa