vierailija
enminätiedäMiksi?
enminätiedäMiksi?
Hei muru.Hei, murut.
VilkuttaaHei, murut.
Ei oo ainakaan näläkä enääTää on ollut huonomman tuurin päivä. Vaikkei se välttämättä joka asiassa huonokaan ole.
Ollaan viiskythuoneisen hotellin ainoat asiakkaat. Menopeli jäi kolmeksi tunniksi jumiin kun paikalliset(?) Olivat parkkeeranneet omansa alle viiden sentin päähän sekä eteen että taakse. Lounasaikaan päätettiin syödä vähän jotain pientä, ja lopulta nokan edessä oli saavillinen salaattia, paljon karppisipsejä, jotain tuntematonta grillattua kalaa vartaallinen ja kauhea kasa ranskanpotuntapaisia (mut ei mitään soossia saati ketsuppia) ja nälkä ei taida tulla ennen huomista ku ahdettiin niitä...
Ni ja sit hajotettiin hotellin viinilasi. Mut onneksi sirpaleet tuovat onnea...
no mikä on?Vituttaa
HalausJaa niin ja vielä. Matkamenkat! Kaameimmat ikinä.
Mulle ei kai tuu ikinä lopullisia vaihdeviosia niin kauan ku viitsin matkustaa edes kerran vuodessa.
Mun menkat jäi väliin. 17 päivää myöhässä.Jaa niin ja vielä. Matkamenkat! Kaameimmat ikinä.
Mulle ei kai tuu ikinä lopullisia vaihdeviosia niin kauan ku viitsin matkustaa edes kerran vuodessa.
Väsyttää. Tuli taas valvottua viime yönä liian pitkäänMitäs teille kuuluu
Hitto sun kanssa. Mä luulin että kais oikeesti sano noin.no mikä on?
Mun piti selata taaksepäin omia viestejä,että oonko vahingossa kirjoittanut noin jossain välissäHitto sun kanssa. Mä luulin että kais oikeesti sano noin.
Minäkin katsoin edellistä sivua.Mun piti selata taaksepäin omia viestejä,että oonko vahingossa kirjoittanut noin jossain välissä
no siinä ei ole paljoa näkemistäMinäkin katsoin ruutiksen perää.
Täällä tuulee ja on märkää.Iltaa
Ulkona on liukasta, vettä sataa ja tuuli senkun yltyy
Mutustelen karkkia pitkästä aikaa, ompas makeaa
Entä etumus?no siinä ei ole paljoa näkemistä