Sex bomb, sex bomb, you're a sex bomb uh, huhEiköhän se tänään tule
SexbombHyvät yöt!
Sinä myös, sexbombÖitä
Ihan vaan kahvia ja älä yllytä...anna mun vaan olla.
Mä tiedän mitä vedät... Kurkin juuri postiluukusta... Sun naapurin, sen 75v penan kalsarit on sun eteisessä (niissä lukee tussilla pena vyötärönauhassa) ja sen pyllyvako vilkkuu sun sohvalla
Eli naapurin Penan pyllyvako vilkkui Kalamiehen nojatuolissa!Jestas sentään. Tapahtui Ellut tässä nojatuolilla. Ajattelin siirtyä sänkyyn, mutta nyt on uni tiessään...
Mutteri vai pultti?Mun naapurissa ketään penaa asu vaan parimetrinen mutteri
Möree ääninen mutteriMutteri vai pultti?
Sattuuko hänen nimensä olemaan Nataliya Kuznetsova?Möree ääninen mutteri
Tomaatti-paprika kuulosyaa herkulta, teen moista, samoin kuin tomaattihilloa, kunhan kotiudutaan.Kahvia ja kaurakakkua tomaatti-paprikahillolla ja pomelo-sharonhillolla
Ehdit kotiin niin et ehdit kylvämään omat paprikatTomaatti-paprika kuulosyaa herkulta, teen moista, samoin kuin tomaattihilloa, kunhan kotiudutaan.
Me vietettiin pari yötä hotellin sijaan asunnossa, jotta saatiin pyykättyä. Aamiaise a siis munia, pekonia, köyhiä ritareita, paikallista metsämarjahilloa sekä tosi rasvaista (20%) jogurttia.
Ni ja JuhlaMokkaa koko kattilallinen!
minkälaista kaurakakkua?Kahvia ja kaurakakkua tomaatti-paprikahillolla ja pomelo-sharonhillolla
Mulla on makarooniloota uunissa. Pian on valmista, niin pääsee nälkäiset syömäänKahvia ja lettuja hillon kanssa