Moikkista moi! Sulla on näemmä taas ihanalla tuulella oleva palstaseuralainen
Moikkista moi! Sulla on näemmä taas ihanalla tuulella oleva palstaseuralainen
Voin olla myös sun ihana seuralainenMoikkista moi! Sulla on näemmä taas ihanalla tuulella oleva palstaseuralainen
Oi ihanaaVoin olla myös sun ihana seuralainen
Minä maistoin hiljattain kokista, maistu oudolle mut ei mun mielestä kanelille.No jos ellu ei tiedä kokiksesta tai pepsistä niin onko joku muu maistanut?
Ei minusta se kokis enää maistu samalta kun ennen... joku outo sivumaku onMinä maistoin hiljattain kokista, maistu oudolle mut ei mun mielestä kanelille.
Samaa mieltä. Mun mielestä oli suorastaan pahaa. Harvoin muutenkaan sitä oon juonut mutta joskus. Pepsistä en pidä kun se on liian makeaa joten sitä en ole juonut vuosiin.Ei minusta se kokis enää maistu samalta kun ennen... joku outo sivumaku on
PusOi ihanaa
Hyvä ruoka, parempi mieli, tuutko syömään wingsejä, parinkymmenen minsan päästä valmiit
Samaa mieltä. Mun mielestä oli suorastaan pahaa. Harvoin muutenkaan sitä oon juonut mutta joskus. Pepsistä en pidä kun se on liian makeaa joten sitä en ole juonut vuosiin.
Paljo mahdollistaEikö wingsit ole liian tulisia ja rasvaisia tähän aikaan syötäväksi? Minua ne saattaisi yöllä närästää
Paljo mahdollista
Mä tiristän niitä uunissa ritilällä niin kauan ettei paljo rasvaa jää jäljelle
Tulisia toki juu, etenkin kun uittaa niitä texas pete-kastikkeessa
Himoitset niitä salaa kuiteskin
Ruokasooda toimii mulla tarpeen tullen parhaiten
Nappaa jälkkäriksi rennie tai joku muu
TottakaiHimoitset niitä salaa kuiteskin
Esität vaan kovaa
Mä tiedän mitä vedät... Kurkin juuri postiluukusta... Sun naapurin, sen 75v penan kalsarit on sun eteisessä (niissä lukee tussilla pena vyötärönauhassa) ja sen pyllyvako vilkkuu sun sohvallaIhan vaan kahvia ja älä yllytä...anna mun vaan olla.
Jestas sentään. Tapahtui Ellut tässä nojatuolilla. Ajattelin siirtyä sänkyyn, mutta nyt on uni tiessään...
Lisäksi poltin kieleni, kun otin teetä...
Jospa kohta uni tulee.Jestas sentään. Tapahtui Ellut tässä nojatuolilla. Ajattelin siirtyä sänkyyn, mutta nyt on uni tiessään...
Eiköhän se tänään tuleJospa kohta uni tulee.