Noh, ehkä yöllä, hetkeksi.Eli et viitsi luopua huosuistasi edes mekon tähden?
Noh, ehkä yöllä, hetkeksi.Eli et viitsi luopua huosuistasi edes mekon tähden?
Vilkun piilaaka!Voi hyvin olla, jos kaikki muutkin on kaatunut/kaadettu
Vanha suola janottaa?Olen aina olettanut, että olen onnellinen asuessani yksin ja ilman läheistä naisystävää.
Kuitenkin joinakin öinä näen unta, että etsin jotain aikaisempaa sydänkäpystäni.
on vaikea tottua tulemaan toimeen ilman jos on tottunu saamaanOlen aina olettanut, että olen onnellinen asuessani yksin ja ilman läheistä naisystävää.
Kuitenkin joinakin öinä näen unta, että etsin jotain aikaisempaa sydänkäpystäni.
Ei ole kivaa olla yksin.Olen aina olettanut, että olen onnellinen asuessani yksin ja ilman läheistä naisystävää.
Kuuluu, mä olen kuullutNo pyh. Kuuluuko siitä muka ääni, jos puu kaatuu yksinään metsässä?
Eipä tarvitse passata toisia tai siivota jälkiä. Tosin yksin ollessa ei saa huolenpitoa eikä rakkautta.Ei ole kivaa olla yksin.
Ei se puu silloin yksin ollut, tolllo.Kuuluu, mä olen kuullut
Yrität taas vaihteeksi koijata apinaaKuuluu, mä olen kuullut
Mistähän saisi ostaa hieman huumorintajua?Ei se puu silloin yksin ollut, tolllo.
Niinno mä en ollut metsässä sillon kun kuulin sen äänen...olin metsän vierellä ja näin + kuulin koko tapahtuman livenäYrität taas vaihteeksi koijata apinaa
Ei tuolle tyypille yhtään mistään, esittää kyllä hyvin vaikkei tunne oikeasti muuta kuin kaikkea muuta paitsi huumoria.Mistähän saisi ostaa hieman huumorintajua?
Öh... Oot lintsannut filosofian tunnilta ja seissyt silloin metsän laidalla?Niinno mä en ollut metsässä sillon kun kuulin sen äänen...olin metsän vierellä ja näin + kuulin koko tapahtuman livenä
Mä passaan mielelläni mutta en liikaa. Mun mielestä parisuhde on parempi kuin olla yksin.Eipä tarvitse passata toisia tai siivota jälkiä. Tosin yksin ollessa ei saa huolenpitoa eikä rakkautta.
Molemmissa tilanteissa on hyviä ja huonoja puolia, ainakin välillä
NöyyyÖh... Oot lintsannut filosofian tunnilta ja seissyt silloin metsän laidalla?
Eli livenä mettän äärellä...Nöyyy...vaan opin sen kaiken käytännössä=livenä
NihEli livenä mettän äärellä...
Varmaan sieltä turustaMistähän saisi ostaa hieman huumorintajua?
Mitä sä olet vetänyt?Ei tuolle tyypille yhtään mistään, esittää kyllä hyvin vaikkei tunne oikeasti muuta kuin kaikkea muuta paitsi huumoria.
Ihan vaan kahvia ja älä yllytä...anna mun vaan olla.Mitä sä olet vetänyt?
Pepsiä... Maistuuko pepsi kanelille? Olen ihmetellyt miksi kokis maistuu sellaiselle hiukan kaneliselle.. Light ja normaaliIhan vaan kahvia ja älä yllytä...anna mun vaan olla.
Älä yhtään yritä esittää mitään paulaa..Pepsiä... Maistuuko pepsi kanelille? Olen ihmetellyt miksi kokis maistuu sellaiselle hiukan kaneliselle.. Light ja normaali
millälailla? En esitä, enkä ole.Älä yhtään yritä esittää mitään paulaa..