Kolme! Kolme nikkiä@Toimitus, Täällä yhdellä tyypillä on kaksi nikkiä joilla se kirjoittaa yhtäaikaisesti ja häiriköi. Laittaa ketjuun musiikkia vaikka tämä ei ole musiikkiketju.
NoniinpäniinKolme! Kolme nikkiä
Et osaa edes kirjoittaa oikein? Kaksluokkalainen? Sit ookoo ei mitään.@Toimitus. Poistakaa Eileithyia, ja neitdari. Ne on sama.
Ei niin kun se on eppoEi Lettua kiusaa meitä
Ei pysty kirjoittamaan oikeilla nimillä. M. ode ei pidä sellaisesta. Kyllä tuostakin kaikki asian ymmärtää, paitsi tuollainen noin yksinkertainen.Et osaa edes kirjoittaa oikein? Kaksluokkalainen? Sit ookoo ei mitään.
Mikä mättää? Miksi vihaat mua? En mie ees tiijä kuka oletEi pysty kirjoittamaan oikeilla nimillä. M. ode ei pidä sellaisesta. Kyllä tuostakin kaikki asian ymmärtää, paitsi tuollainen noin yksinkertainen.
Luultavasti kyllä, pääsimme siis ensimmäisestä tapauksesta säikähdyksellä.Mä en oo ehtiny lueskellakkaan et onko niitä nyt suomessa todettu vielä enempiä kuin se yksi kiinalaisturisti? Eikös siitä nyt niin kauan ole että ne jotka hän olisi tartuttanut, olisi jo sairastuneet?
Ja tämä siis oli vain miesflunssa?Suomalaisen terveydenhoidon suhtautuminen tulee esille tässä:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/839722-espoolaismies-pelkaa-saaneensa-korona-tartunnan-aasian-lennolla-jarkyttyi-husin
Espoolainen mies sanoo, että mahdollinen altistuminen tuli viime viikolla lentokoneessa, joka oli täynnä yskiviä ihmisiä.
– Dohaan matkannut lentokone oli täynnä pärskiviä ihmisiä. Näkemieni passien perusteella useat heistä oli kiinalaisia. En ole koskaan nähnyt lentokoneessa niin paljon yskiviä ihmisiä. Matkustan noin kuusi kertaa vuodessa. Dohasta jatkoin Helsinkiin.
Seuraavan viikon tiistaina miehen vointi alkoi huonontua.
– Tiistaina nenä meni tukkoon ja keskiviikkona sain tunnin kestäneen yskäkohtauksen. En meinannut saada henkeä. Onneksi yskä rauhoittui.
Torstaina kunto romahti.
– Voimat lähtivät ja meinasin mennä nurin leipää leikatessa. Henki kulki huonosti. Liikkeelle lähtiessä läähätin kuin sika. Pää oli tukossa.
Torstai-iltana hän soitti Espoon terveysasemien keskitettyyn numeroon.
– Sairaanhoitaja suhtautui asiaani vakavasti. Hän kirjasi tiedot tarkasti ylös ja konsultoi lääkäriä.
Lääkärin vastaus järkytti miestä.
– Sairaanhoitaja soitti takaisin ja sanoi puhuneensa Husin infektiolääkärin kanssa.
Miehen mukaan sairaanhoitaja kysyi, olinko ollut Wuhanissa. Viime vuonna alkaneet koronatapaukset alkoivat Kiinan Wuhanista.
– Vastasin, että en ole ollut. Sain kuulla, että siinä tapauksessa minulla ei ole koronavirusta. Minun tulisi hoitaa oireita, kuten normaalia flunssaa. Eli lepoa, kuumaa juomaa ja panadolia. Olin pöyristynyt, mies sanoo.
no olipa perseestä se yönseutuHuomenta
Nukahdin vasta aamu 6lta, koko kämppä löyhkäs naapurista ja rappukäytävästä tulevalle tupakansavulle sen verran ettei uni tullut kun yökötti se lemu.
Nyt on pää kipeenä ja kaikk ketuttaa
Tekis mieli käydä niittaamassa alakerran oveen lappu ''Imekää ne syöpätikkunne ulkona, kiitos''.no olipa perseestä se yönseutu
onpa ollu pehvasta sun yöHuomenta
Nukahdin vasta aamu 6lta, koko kämppä löyhkäs naapurista ja rappukäytävästä tulevalle tupakansavulle sen verran ettei uni tullut kun yökötti se lemu.
Nyt on pää kipeenä ja kaikk ketuttaa