Vieläkö jos ossais kirjoittaa ihan oikein kirjaimin!Eli olet pals tahä iri kkö. Et välitä muiden mustien mielipiteistä,m ek in tms etkä siitä että tämä ketju ei ole tarkoitettu musiikkiketjuksi.
harjoittele kovasti niin kyllä se sulta kohta sujuuVieläkö jos ossais kirjoittaa ihan oikein kirjaimin!
Onko se mekki pannut miestä joka oli mielikuvituksessasi sinun.ei niin kun siellä muhii hiiva
Eli olet pals tahä iri kkö. Et välitä muiden mustien mielipiteistä,m ek in tms etkä siitä että tämä ketju ei ole tarkoitettu musiikkiketjuksi.
En tarkoittanut itseäni vaan tuota ylhäällä olevaa viestiäharjoittele kovasti niin kyllä se sulta kohta sujuu
Saiko se sen hiivan mieheltä?Onko se mekki pannut miestä joka oli mielikuvituksessasi sinun.
itseäsi tarkoititEn tarkoittanut itseäni vaan tuota ylhäällä olevaa viestiä
Kun et vissiin edes sitä ymmärtänyt
sitä että säkin voit mennä suoraan vittttuun täältäNoniin, mitä täällä riehutaan
Tarttis vissiin olla että ei tavitsisi täällä palstalla riehuaSaiko se sen hiivan mieheltä?
mulla ei ole mielikuvitusmiehiä eikä naisia eikä mitään pieniä tonttuja
sitä että säkin voit mennä suoraan vittttuun täältä
Ei pidä paikkaansa, epek ei ole kirjoitellut enään moneen kuukauteen ja minä en ole toi eliythia vai mikä se oli, ihan voi katsoa vaikka onko sähköpostiosoite esim sama.toi kerpeleen eleitya on neitari ja epokkki. @Toimitus täällä kirrjoitellaan sama tyyppi monella nikillä. sääntöjenvastaista.
Aikamoinen kasa hiekkaa tuntuisi löytyvän omasta takaa joka tapauksessa.Saiko se sen hiivan mieheltä?
mulla ei ole mielikuvitusmiehiä eikä naisia eikä mitään pieniä tonttuja
helppohan niitä sähköposteja on ottaa,avata uusia, ja vaikka kuinka monta kerralla... että äläs juksaa,sä olet epppoEi pidä paikkaansa, epek ei ole kirjoitellut enään moneen kuukauteen ja minä en ole toi eliythia vai mikä se oli, ihan voi katsoa vaikka onko sähköpostiosoite esim sama.
Persereijästäkö ne hiekat löytyi?Aikamoinen kasa hiekkaa tuntuisi löytyvän omasta takaa joka tapauksessa.
onko sulla?sepä ikävääAikamoinen kasa hiekkaa tuntuisi löytyvän omasta takaa joka tapauksessa.
ÖitäLähettävä sänkyyn. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Ei pidä paikkaansa miltään osin. Suomessa ollaan syyttömiä kunnes toisin todistetaan. Ei ku hetkinen se oli jenkeissä. Mutta joku vastaava täälläkin.helppohan niitä sähköposteja on ottaa,avata uusia, ja vaikka kuinka monta kerralla... että äläs juksaa,sä olet epppo
kyllhän nuo kaikki muutkin sen tietää ja elllukin sen täällä kertoi