ala vaan, me mekon kans jäädään kattelemaan nurkan takaa että kuinka hurjaksi riivaudutnyt mä alan antaa palaa beibe
ala vaan, me mekon kans jäädään kattelemaan nurkan takaa että kuinka hurjaksi riivaudutnyt mä alan antaa palaa beibe
Niinkö teillä Turkkuses?Ohut herkku on kuin huono orkku.
Nukuin päikkärit.
Kahvinkeitto ei oo sen jälkeen onnistunu. Ensin lämmitin maitolasillisen kuten kaakaossa, sit kun kippasin lasiin kahvimitallisen poroja niinku kaakaota kippaisin, niin mietin että "hetko-nen, Moccamasteri vieressä, sillä mä oon kahvit keitelly yleensä".
No Moccamasteri: laitoin porot suodatinpussiin. Sit laitoin virran päälle ja kone puhisi - ilman vettä.
Mun pitää hakeutua johonki toimintaterapiaan.
sulla on nyt käyttöjärjestelmä jotenki sekasinNukuin päikkärit.
Kahvinkeitto ei oo sen jälkeen onnistunu. Ensin lämmitin maitolasillisen kuten kaakaossa, sit kun kippasin lasiin kahvimitallisen poroja niinku kaakaota kippaisin, niin mietin että "hetko-nen, Moccamasteri vieressä, sillä mä oon kahvit keitelly yleensä".
No Moccamasteri: laitoin porot suodatinpussiin. Sit laitoin virran päälle ja kone puhisi - ilman vettä.
Ai kamala. Päikkärit sekoittaa pään.Nukuin päikkärit.
Mies tuuppaa takaapäin koneet käyntinsulla on nyt käyttöjärjestelmä jotenki sekasin
se pitäs bootata
ole HILJAAAAi kamala. Päikkärit sekoittaa pään.
Siellä on varmaan joku Corolla-virus.sulla on nyt käyttöjärjestelmä jotenki sekasin
se pitäs bootata
ApuaAi kamala. Päikkärit sekoitti mun alapään.
Nyt peppu suhisee ja pimppa pörisee.
*huokaus*Apua
En uskalla enää ikinä nukkua, jos noin voi käydä
sun mieli halusi kaakaota vaikka kahvia meinasit keittää tai sulla on muistisairausNukuin päikkärit.
Tee joku suolanen piirakka?Tekiskö tänään lisää pullia vai piirakkaa?
Mulla on puolukkaa. En ole koskaan tehnyt suolaista piirakkaa.Tee joku suolanen piirakka?
Pitäis käydä ikeassa ja ostaa sieltä puolukkasurvosta ja puolukkamehua...Mulla on puolukkaa. En ole koskaan tehnyt suolaista piirakkaa.
PuolukkapiirakkaMulla on puolukkaa. En ole koskaan tehnyt suolaista piirakkaa.
Päikkärien jälkeinen sekoomustila se oli.sun mieli halusi kaakaota vaikka kahvia meinasit keittää tai sulla on muistisairaus