En oo kyllä kuullu tuosta coveria.Eikait tätä voi coverit parantaa?
En oo kyllä kuullu tuosta coveria.Eikait tätä voi coverit parantaa?
Hold my beerEn oo kyllä kuullu tuosta coveria.
Ihme saarnaaja!Näin Zeuksen tyttärenä vaadin anteeksiantoa kaikilta jotka ovat hylänneet Zeuksen ja muut Olympuksen Jumalat
ai soot kans "niitä"Vatipää mode
Odinin sotilaana en vaadi keneltäkään anteeksiantoa vaan odotan että he kuolevat. Itsekkin niin teen sitten joskus mutta Odinin kahdeksanjalkainen ori Sleipnir käy hakemassa taistelukentältä minun runnellun ruumiin ja vie Valhallaan jossa iltaisin syömme Säminer villisian lihaa ja juomme hunajaviiniä.
Päivisin taistelemme harjoitellaaksemme Ragnarökia varten.
Ootko ihanitte päättäny senSamat sulle!
Ei niitä kiinnosta. Robomode on kuukauden työntekijä nyt ja jatkossakin
Odinin sotilaana en vaadi keneltäkään anteeksiantoa vaan odotan että he kuolevat. Itsekkin niin teen sitten joskus mutta Odinin kahdeksanjalkainen ori Sleipnir käy hakemassa taistelukentältä minun runnellun ruumiin ja vie Valhallaan jossa iltaisin syömme Säminer villisian lihaa ja juomme hunajaviiniä.
Päivisin taistelemme harjoitellaaksemme Ragnarökia varten.
Aijjaahans että taas kerran vihijanstaans että oon venkkurolli...*vetää varuilta mekonkin nenäänsä*
Aijjaahans että taas kerran vihijanstaans että oon venkkurolli...*vetää varuilta mekonkin nenäänsä*
Vai nii.siihenkin venkuloituun biisiin mikä vaihtuikin tuohon haluan sanoa että:
Jaa niinkö se oliVai nii.
Jaa niinkö se oli
Kyll on niinku nii rasissmii ja eläinrääkkäystä ettei tiiää miten päin olla......
Minkä väristä oot aatellu?Löytyki mitä oon aina halunnu
SinistäMinkä väristä oot aatellu?