On komea.Höpsis, komee mies oot...on saanut vaimo susta herkullisen mieskinkun
Noh, yritetään päästä kesäkuntoon, koska lapset haluaa rannalle ja iskämaha on sixbackin edessä tällä hetkellä. No ei ny sentään, mutta sixbackiä metsästetään...Höpsis, komee mies oot...on saanut vaimo susta herkullisen mieskinkun
Ettoo ruma! Tumma ja komee oot! Mäpä näin sillon ku haastoin sut!
Höpsis, komee mies oot...on saanut vaimo susta herkullisen mieskinkun
Onko tänään joku "kehu lähimmäistäsi" -päivä?On komea.
Korjasin hiukanKoko päivän tehnyt mieli vaihtelevasti vähän kaikenlaista, pääasiassa kaikkien kankkuja, mutta en sitten kuitenkaan jaksanut muuta kuin ohutta herkkua+juustolla ja suolakurkulla.
Tällä hetkellä tekis mieli lispetin kankkua
On.Onko tänään joku "kehu lähimmäistäsi" -päivä?
KM käveli kerran kadulla ja kaksi naista käveli perässä ja toinen kuiski toiselle, että "kato kuin hyvä perse tolla on". Toinen sit yritti hyssytellä. Taisi kyllä olla alkoholilla osuutta asiaanNyt se elllu himoilee kalamiehen kankkua
Tää on toinen kerta kun kehun sua.Onko tänään joku "kehu lähimmäistäsi" -päivä?
Häh?Kun ei voinut lainata niin:
Krut
Missä? Mitä?
Ruutiksen viesti tuossa ylempänä.Häh?
Mitä sää etit?
Juu, mulla on täällä Excel-taulukossa kaikki ylhäälläTää on toinen kerta kun kehun sua.
Mää inhoon noita taulukkojaJuu, mulla on täällä Excel-taulukossa kaikki ylhäällä
Se korvasi sen tiimarivihon, koska mua luultiin harmaaksi hörhöksi ennen...Mää inhoon noita taulukkoja
JaahaJuu, mulla on täällä Excel-taulukossa kaikki ylhäällä
Skyr on liian kirpeää.Mulla on mustikkapiirakan makuinen skyr
Skyr on liian kirpeää.
Kyrilliset aakkoset?Minulla oli skyr nyt minulla on vain kyr...
En saanu lainata. Hitto että on kyllä välillä vaikeaa palstailla.Saakelin kopionti. Nonni, nyt onnistui
Samat sulle!KM,
Kiitos infosta.
Jos löyvvät uuden hyvän ni haasta!
Ei niitä kiinnosta. Robomode on kuukauden työntekijä nyt ja jatkossakinEn saanu lainata. Hitto että on kyllä välillä vaikeaa palstailla.
Meidän pitäis kaikkien nousta kapinaan!
Pommitetaan ylläpitoa noista ärsytyksistä jokainen, ja joka päivä! Ei ne jaksa kauaa sitä viestitulvaa!