Jep ja kun sitä vähiten odotat, isken hampaani sun kankkuun kiinni...narsk
miten sää jaksanut syödä ? Sul on pohjaton vatsa.Syön toista paniinia
@KalaMies - APUAAAAAAAAA!!!!!
WordB. ei toimi! Toimiiko sulla?
Oon kuullu juttua että loppuu mutta siis loppuiko jo nyt? Poistin kun olisin asentanu uusiks mutta en löydä sitä enää ees appstoresta.
Hollow leg.miten sää jaksanut syödä ? Sul on pohjaton vatsa.
Emmää nyt tuntemattomien perseitä viiti purra, tiiä minkä korona viiruksen siitä saa.
Ellllu haluaa pureskella mun kankkua
miten sää jaksanut syödä ? Sul on pohjaton vatsa.
Miks mulla ei toimi.Ainakin oman ruman pärstäni näen siellä, joten toimii.
Nirsk narskEmmää nyt tuntemattomien perseitä viiti purra, tiiä minkä korona viiruksen siitä saa.
Mene hitoille toimimattomuutesi kanssaMiks mulla ei toimi.
Wordbase!
Ettoo ruma! Tumma ja komee oot! Mäpä näin sillon ku haastoin sut!Ainakin oman ruman pärstäni näen siellä, joten toimii.
Ei mulla koronaaa ole, pehmeä sileä kankkuEmmää nyt tuntemattomien perseitä viiti purra, tiiä minkä korona viiruksen siitä saa.
en mää vaan jaksa syödä. 1 jaksan tai ehkä 1 1/2On mulla vielä yksi jäljellä, syön sen kohta
Ei nuo paina ku noin 250g kappale eli jaksaa helposti.
Aika erikoista, koska ei ikinä kestänyt kauaa, jos aloitti pelin eli kyllä siellä paljon käyttäjiä oliWordbase!
Mun lemppari sanapeli on sitten päättänyt lopettaa!
Söpö kuin sika pienenä. Näin mulle on sanottuEttoo ruma! Tumma ja komee oot! Mäpä näin sillon ku haastoin sut!
en mää vaan jaksa syödä. 1 jaksan tai ehkä 1 1/2
Rättis supersyöjä
Luin jostakin että yhteensopivuusongelmien vuoksi lopettaa.Aika erikoista, koska ei ikinä kestänyt kauaa, jos aloitti pelin eli kyllä siellä paljon käyttäjiä oli
Ok, täytyy löytää uusi peli mitä pelata palavereissaLuin jostakin että yhteensopivuusongelmien vuoksi lopettaa.
Höpsis, komee mies oot...on saanut vaimo susta herkullisen mieskinkunSöpö kuin sika pienenä. Näin mulle on sanottu
Nyt se elllu himoilee kalamiehen kankkuaHöpsis, komee mies oot...on saanut vaimo susta herkullisen mieskinkun