Täytyy kokeilla jotain tollasta huomenna, valkoisia papuja löytyy valmiiks.Tomaattimurska, valkoisia papuja tomaattiliemessä, kidney papuja suolaliemessä, pun paprika, kesäkurpitsaa, valkosipulia ja soijakastiketta loraus.
Täytyy kokeilla jotain tollasta huomenna, valkoisia papuja löytyy valmiiks.Tomaattimurska, valkoisia papuja tomaattiliemessä, kidney papuja suolaliemessä, pun paprika, kesäkurpitsaa, valkosipulia ja soijakastiketta loraus.
ota kepappivartaat ja litran tuoppi oliuttaNälättää.
Hotellin ravintolasta sais pasta-annoksen, hampurilaisen ranuilla, jonkinlaisia kebab-lihavartaita tai pitsan noin kolmella eurolla per annos. Päätä ny sit mikä ois parasta!
älä hyvä tyttö lähe tuolle linjalleTäytyy kokeilla perärööripanoa huomenna, liukkaria löytyy valmiiks.
Kun on halpaa niin voi maistella vaikka kaikkiaNälättää.
Hotellin ravintolasta sais pasta-annoksen, hampurilaisen ranuilla, jonkinlaisia kebab-lihavartaita tai pitsan noin kolmella eurolla per annos. Päätä ny sit mikä ois parasta!
En mä kyllä kehtaa tilata ruokaa tietäen etten jaksa siitä puoliakaan syödä.Kun on halpaa niin voi maistella vaikka kaikkia
Lihaa juu, kaljaa ei!ota kepappivartaat ja litran tuoppi oliutta
maitoa? sehän on skideilleLihaa juu, kaljaa ei!
Eikö siellä oo esim. jotaki nimikkovotkaa mitä vois stedata? Ja ruuan kanssa juodaan aina maitoa!
Pastaa! Merenhetelmä pastaa!Nälättää.
niitä balkanin alueen hedelmäpontikkoja ei kannata juua, niistä tulee kaamee kohmeloToki olutta.
Ja ehkä ne vartaat.
Paikallista, rakija, viinaa, siis jotain brandyntapaista, on toki myös maisteltu.
Rynkytit!!! Niinpä tietenki. Oot Mekolta oppinu, ekkö ookki?
Ja ruuan kanssa juodaan aina maitoa!
Minä joskus viime vuosituhannella, kun olin lapsi.mää oon juonu ruuan kans maitoa viimeks aliupseerikoulussa
ja siitä on kauan...
1800-luvulla. Oletpa vanha.Minä joskus viime vuosituhannella, kun olin lapsi.
Ellu on vampyyri.1800-luvulla. Oletpa vanha.
Ainakin oman ruman pärstäni näen siellä, joten toimii.@KalaMies - APUAAAAAAAAA!!!!!
WordB. ei toimi! Toimiiko sulla?
Oon kuullu juttua että loppuu mutta siis loppuiko jo nyt? Poistin kun olisin asentanu uusiks mutta en löydä sitä enää ees appstoresta.
Np ilmankosEllu on vampyyri.
Mutta playkaupassa ei kyllä näy...Ainakin oman ruman pärstäni näen siellä, joten toimii.
Jep ja kun sitä vähiten odotat, isken hampaani sun kankkuun kiinni...narskEllu on vampyyri.
Jep ja kun sitä vähiten odotat, isken hampaani sun kankkuun kiinni...narsk