Iltaa kaikille!
Perjantaina olis sitte Nordiksella tiukka lätkäpeli: Suomi-Venäjä!!!
Mene hitoille peleinesiIltaa kaikille!
Ripuli vie voimat
Torkahdin.
Ri pu li vie voimat
Torkahdin.
Näyttää hyvältä tuo kasvishässäkkä, mitä liemessä on?
Mitä laitoit siihen?Röyh, oli hyvää. Omasta päästä keksin kasvishässäkän.
Mene hitoille lieminesiNäyttää hyvältä tuo kasvishässäkkä, mitä liemessä on?
Ei ne mun liemiä oo vaan mekon.*taputtaa harmaata päähän...tuolilla*Mene hitoille lieminesi
*Kops* elllu liukastui liemeenEi ne mun liemiä oo vaan mekon.*taputtaa harmaata päähän...tuolilla*
Näyttää hyvältä tuo kasvishässäkkä, mitä liemessä on?
Tomaattimurska, valkoisia papuja tomaattiliemessä, kidney papuja suolaliemessä, pun paprika, kesäkurpitsaa, valkosipulia ja soijakastiketta loraus.Mitä laitoit siihen?
Rynkytit!!! Niinpä tietenki. Oot Mekolta oppinu, ekkö ookki?Tulin ennenaikaisesti, anteeksi
ja kohta pierettääTomaattimurska, valkoisia papuja tomaattiliemessä, kidney papuja suolaliemessä, pun paprika, kesäkurpitsaa, valkosipulia ja soijakastiketta loraus.
Ei, kun se nylkyttää.Rynkytit!!! Niinpä tietenki. Oot Mekolta oppinu, ekkö ookki?
Ei ole ennenkään pierettänyt. Olen aikaisemmin syönyt noita aineksia.ja kohta pierettää
Kokeile joskus. Oli niin hyvää että otin lisää.Olipa monimutkaista.
Mie, jos tekisin yhtään mitään omasta päästäni noin se olis vain puutikkuja ja puun palasia kellertävässä suolaliemessä.
mikä? Missä? miksi?@KalaMies - APUAAAAAAAAA!!!!!
WordB. ei toimi! Toimiiko sulla?
Oon kuullu juttua että loppuu mutta siis loppuiko jo nyt? Poistin kun olisin asentanu uusiks mutta en löydä sitä enää ees appstoresta.
eipä.. Pörinä kuuluu tänne astiEi ole ennenkään pierettänyt. Olen aikaisemmin syönyt noita aineksia.