KylläOnko tuo Mekon ”rynkyttäminen” myös nykyromantiikkaa?
KylläOnko tuo Mekon ”rynkyttäminen” myös nykyromantiikkaa?
Mä käytän sanoja seksi, paneminen tai nusasu. Rynkyttäminen kuvaa sitä miten voi panna.Onko tuo Mekon ”rynkyttäminen” myös nykyromantiikkaa?
Yks mummo uhkas kerran vetää mua turpaan niin että lätty lätisee, kun tyrkytin sille jotain mainoslehtistä opiskeluaikana.Emmä tiiä, nää tais kuitenki olla niitä teepeeässäläisiä, joukossa oli niin ärhäkkää porukkaa...jopa mummoja
Rynkyttämisestä tulee mieleen, että on kauhea kiire jonnekin.Mä käytän sanoja seksi, paneminen tai nusasu. Rynkyttäminen kuvaa sitä miten voi panna.
No ei kyl HPK:n kannattajienkaan kanssa. Odotin kerran taksia turkuhallin ulkopuolella ja tämä jätkä tuli avautumaan pelistä ja halusi tulla jatkoille saunomaan!ne teepeeässät on homoja, niiden kans ei kannata alkaa millekkään
Heikkilän kasarmi ja pansiossa on varuskunta. Kaverilla oli auto heikkilän kasarmin parkkipaikalla talvella, kun oli itse siellä. Joku oli sitten kussut auton lukon kohdalle ja se oli niin jäässä, että kaveri soitti mut tuomaan lukkosulaa.niin sielläkö on vielä joku varuskunta?
Yks mummo uhkas kerran vetää mua turpaan niin että lätty lätisee, kun tyrkytin sille jotain mainoslehtistä opiskeluaikana.
Juu, kyllä täällä näitä riittää. Muistan myös kerran, kun kävelin kaupungilla, niin siellä oli mummeli puudelinsa kanssa. Se räksytti keskellä kävelytietä ja jouduin koukkaamaan autotien kautta ohi, koska mummeli ei viitsinyt kelata koiraa vierelleensä. Sitten se vaan puhui koiralleen: "komennatko sä täällä ihmisiä, hyvä hyvä"
Meille näytti yks nainen eilen autostaan keskaria, vaikka itte ajoi väärin ja sitten nähtiin kun sen suu liikkui kun motkotti meille yksinään siellä autossaan...me vaan kateltiin ikkunasta ja hymyiltiin hänelle ystävällisestiJuu, kyllä täällä näitä riittää. Muistan myös kerran, kun kävelin kaupungilla, niin siellä oli mummeli puudelinsa kanssa. Se räksytti keskellä kävelytietä ja jouduin koukkaamaan autotien kautta ohi, koska mummeli ei viitsinyt kelata koiraa vierelleensä. Sitten se vaan puhui koiralleen: "komennatko sä täällä ihmisiä, hyvä hyvä"
Juu, turussa kyllä sattuu eniten wtf -tilanteita (eli welcome to finland)Meille näytti yks nainen eilen autostaan keskaria, vaikka itte ajoi väärin ja sitten nähtiin kun sen suu liikkui kun motkotti meille yksinään siellä autossaan...me vaan kateltiin ikkunasta ja hymyiltiin hänelle ystävällisesti
johtuu siitä että siellä on aika paljon turkulaisiaJuu, turussa kyllä sattuu eniten wtf -tilanteita (eli welcome to finland)
Johtuu varmaan siitä, että turku ei ole enää pääkaupunkiOnpas turkulaiset vihaisia
Mä sopisinkin sinne hyvin asumaan
Johtuu varmaan siitä, että turku ei ole enää pääkaupunki
No fungorin auttaa.Iltaa!
Ukkosmyräkkää riitti pari tuntia. Ja sit alkoi sataa. Aamulla huiput olivat valkeina ja jotain vuoristoa ylittäessä ajeltiin kunnon kinosten keskellä.
Ja koska keli on kökkö, otettiin perushotellin sijaan kylpylä ja lilluttiin reilu tunti lämpimissä altaissa.
Saas nähdä, minkä sienibitsauksen tääkin poikii. Vatsa ainakin on jo ihan sekaisin julmetusta juustomäärästä ja herraties mistä.
vieläkö se pääkaupungin siirto stadiin vituttaa turkulaisia?Johtuu varmaan siitä, että turku ei ole enää pääkaupunki
Ikuisestivieläkö se pääkaupungin siirto stadiin vituttaa turkulaisia?
todellakinVoi kauhia miten raakasti puhut rakastelusta.
eiku oven takana rynkytetään, kun ei ole avainta käsilläRynkyttämisestä tulee mieleen, että on kauhea kiire jonnekin.
Kettu kävi kolossa niin monta kertaa eilen että sitä alkoi jo pyörryttämään se pyöriminen sielläTuo rakastelu on vanha sanonta. Nykyään puhutaan paljon romanttisemmin, kuten kettu kävi kolossa
Ei se pyöri siellä mitenkään. Se liikkuu edestakaisin, etkö tiedä. Aikamoista olisi jos mies kiertäisi kehää naisen päällä ja pyörittäisi piliä sielläKettu kävi kolossa niin monta kertaa eilen että sitä alkoi jo pyörryttämään se pyöriminen siellä
https://www.youtube.com/watch?v=o3vq9y4hzYcyhessä asiassa aakoo oli oikeessa, kaikki on aina miehen vikaa