ommuuten nykysin kuulemma monilla vanhemmilla päähommana raijata lapsiaan harrastuksiin iltakaudetOn tuo rankkaa. Oot supermutsi
väliajat myydään itseleipomia mokkapaloja FC lähiön kaffilassa
ommuuten nykysin kuulemma monilla vanhemmilla päähommana raijata lapsiaan harrastuksiin iltakaudetOn tuo rankkaa. Oot supermutsi
Sanon kans samaa, että on sussa ytyä kuin pienessä kylässä.Kotiuduttu!
Olihan viikendi. Matsit meni tosi hyvin, molemmista voitto. Ihanaa kun saa seurata niin monen nuoren kehitystä, omien lisäks!
Vielä varusteet kuivumaan, kone linkoo viimeistä krt ja sitten pääsee petiin!
Kauniita unia ja hattaran kuvia kaikille!
ei tuommosta ruljanssia kukaan jaksa montaa vuottaSanon kans samaa, että on sussa ytyä kuin pienessä kylässä.
Kysymys: ruokavaliosi, kun oot noin pirteä?
Se minkä kerrot, niin sillä ratkeaa koko ihmiskunnan ravitsemuksellinen suunta. Aletaan syödä kuin sä.
Just kävin verikokeissa. Glukoosit kohdillaan.Ja hillareista sokerit tapissa olevaa ylipirteää immeistä
No Lissuhan on just ketoosidieetilläSanon kans samaa, että on sussa ytyä kuin pienessä kylässä.
Kysymys: ruokavaliosi, kun oot noin pirteä?
Se minkä kerrot, niin sillä ratkeaa koko ihmiskunnan ravitsemuksellinen suunta. Aletaan syödä kuin sä.
Entäs maksa?Just kävin verikokeissa. Glukoosit kohdillaan.
(No niin jatkan vaan väittelyä)
Hmm se on katottu vuosi sitten, öööö hyvä maksa oli.Entäs maksa?
Mut en kustanna teidän paksusuolensyöpähoitoja sitten vanhempana.No Lissuhan on just ketoosidieetillä
No hyvä. Paula olisi ylpeä sustaHmm se on katottu vuosi sitten, öööö hyvä maksa oli.
Pau la ei mun ruokavalioista kyl oo hyvää sanaa sanonu.No hyvä. Paula olisi ylpeä susta
No kyllä suolta voi aina muutaman metrin pätkäistä. Helppo nakki.Mut en kustanna teidän paksusuolensyöpähoitoja sitten vanhempana.
No tuskin kenenkään muunkaanPau la ei mun ruokavalioista kyl oo hyvää sanaa sanonu.
Jaa ketoosivaivaisten suolisto on vain enää pelkkä nakki? Onks teillä kaikilla avanne?No kyllä suolta voi aina muutaman metrin pätkäistä. Helppo nakki.
Syö kaalia ja käytä psylliumia! Ei tuu kuidun puutettaJaa ketoosivaivaisten suolisto on vain enää pelkkä nakki? Onks teillä kaikilla avanne?
Mä en käytä mitään mikä sanana muistuttaa pyllyä.Syö kaalia ja käytä psylliumia! Ei tuu kuidun puutetta
Sä olet kuin kim jong un. Lupailet ettet leiki ydinpommeilla, mutta heti on laukaisut käynnissä.Tää ei ollukkaa välirauha, tää on jatkosota.
Älä unohda osmoosiaMiten joku voi olla olotilassa joka päättyy -oosiin?
Narkoosi, fibroosi....
Mä laulan Kuhamiehelle iltalaulun:
Ketoosin kamalan vesille työnsin, seuraan nyt majavaa vaeltavaa...(trad.intiaanilaulu)
Ja tuo vaeltava majava kuulostaa kaksimieliseltä...Miten joku voi olla olotilassa joka päättyy -oosiin?
Narkoosi, fibroosi....
Mä laulan Kuhamiehelle iltalaulun:
Ketoosin kamalan vesille työnsin, seuraan nyt majavaa vaeltavaa...(trad.intiaanilaulu)
Onko se rämemajava?Ja tuo vaeltava majava kuulostaa kaksimieliseltä...