Uusin Maraboun maku: Kuha-suklaa.Ei tartte olla suloinen kuha myy hyvin
Kalainen maku.
Uusin Maraboun maku: Kuha-suklaa.Ei tartte olla suloinen kuha myy hyvin
Ai niin juu hm herkkupusu? pläähVoi tulla probleemia nimen kanssa, koska suukkoja myydään jo
Niin meni mutta paidan päälle.Sulla nymmenee mitä vaan tisseille, viimeks muka roiskas sisuksensa kun söit munaleipää
Tiskin alta?Alempaa
Tykkään munasta aamulla ihan enitenJaa, kaapissa olis munaa. Säästän aamupalalle. Muna maistuu aamullakin.
Mä en oo läpsytelly, mut katoin Scarlett Johanssonin leffan Lucy.Herttinen sentään
Olin hetken vaan vaakatasossa ja jo täällä läpsytellään tissei ja pimboi...oikeest mihin tää maailma menee
Mä silloin kun tekkee mieli.Tykkään munasta aamulla ihan eniten
Saunapäivänä tissien välistä pestessä löytyy suolakurkkua, munaa, pitsan pala, kadonneet kynät ja parkkisakko vaikka ei ole autoakaanNiin meni mutta paidan päälle.
On muna hyvää milloin vaanTykkään munasta aamulla ihan eniten
Mieluummin läspyttelen, huumejutut kun ei oo mun juttujaMä en oo läpsytelly, mut katoin Scarlett Johanssonin leffan Lucy.
Siinä eukko laitetaan huumemuuliksi, sit se huumepussi hajoaa sen mahassa ja se alkaa käyttää aivoistaan 90 % kapasiteettia joka on ihmisellä peitossa. Se tajuaa kaikki kvanttifysiikan lainalaisuudet ja radioaallot jne.
Aika hyvin blondilta.
Kuka täällä on läpsytelly ja ketä?Mieluummin läspyttelen, huumejutut kun ei oo mun juttuja
Ja ranskalainen peruna.Saunapäivänä tissien välistä pestessä löytyy suolakurkkua, munaa, pitsan pala, kadonneet kynät ja parkkisakko vaikka ei ole autoakaan
Nii mutt entäs sitten kun toinen koputteleepi pippeli pystyssä olkapäätä?Mä silloin kun tekkee mieli.
Ja sun mies ei katsonut muuta kuin Scarlettia ja tajunut juonesta tuon taivaallistaMut sit kun se saavutti sen 100 % tietoisuuden nii leffa loppui. Tuumasin vaan miehelle että ihan normipäivä multitasking-naisilla.
Ja mä katselin kiukkuisena että oisps mulla Scarlettin tiimalasikroppa....Ja sun mies ei katsonut muuta kuin Scarlettia ja tajunut juonesta tuon taivaallista
Voin silloinkin jos ei ole menkkoja.Nii mutt entäs sitten kun toinen koputteleepi pippeli pystyssä olkapäätä?
Mun tekee mieli sillonkin
He kaikkiKuka täällä on läpsytelly ja ketä?
Lyhyt miäs tai pitkä tisuMä olen joskus läppäsyt miestä tissillä päähän.
Saunapäivänä tissien välistä pestessä löytyy suolakurkkua, munaa, pitsan pala, kadonneet kynät ja parkkisakko vaikka ei ole autoakaan
Mies on istunut nojatuolilla.Lyhyt miäs tai pitkä tisu