vierailija
Ei,eipä tullut kuvaa otettua kun valui pitkin reisiä
Ei,eipä tullut kuvaa otettua kun valui pitkin reisiä
Sitten voit sitten leipoa runebergin leivoksen ku tarve vaatiiMulla menee joskus murusia tisseihin kun syön. Riippuu minkälainen paita on päällä.
Siitäkö sanonta ” murua rintaan” tulee?Mulla menee joskus murusia tisseihin kun syön. Riippuu minkälainen paita on päällä.
Se on murua rinnan alle, ei rintojen väliin, ellei joku nuolase niitä pois sieltäSiitäkö sanonta ” murua rintaan” tulee?
Murua rinnan alle. Vatsalaukku on rinnan alla.Siitäkö sanonta ” murua rintaan” tulee?
Vanhoilla, joilla roikkuu tissit kovin alhaalla on napa siellä tissien allaMurua rinnan alle. Vatsalaukku on rinnan alla.
En tiedä. En ole nähnyt kellään niin pahasti roikkuvia.Vanhoilla, joilla roikkuu tissit kovin alhaalla on napa siellä tissien alla
Mä näin joskus kylpylässä. Rouva meni suihkuun pesulle ja siinä aikansa vaahdotettuaan heitti tissit olalle että sai pestyä mahan alueen. Ne oli tooosi roikkuvat..En tiedä. En ole nähnyt kellään niin pahasti roikkuvia.
Mä näin joskus kylpylässä. Rouva meni suihkuun pesulle ja siinä aikansa vaahdotettuaan heitti tissit olalle että sai pestyä mahan alueen. Ne oli tooosi roikkuvat..
Ma olen kuullut sanottavan ”perseet olalle.”Mä näin joskus kylpylässä. Rouva meni suihkuun pesulle ja siinä aikansa vaahdotettuaan heitti tissit olalle että sai pestyä mahan alueen. Ne oli tooosi roikkuvat..
Vedetään perseet olalle eli kännit.Ma olen kuullut sanottavan ”perseet olalle.”
Onko niillä mitään tekemistä toistensa kanssa?
Mä näin joskus kylpylässä. Rouva meni suihkuun pesulle ja siinä aikansa vaahdotettuaan heitti tissit olalle että sai pestyä mahan alueen. Ne oli tooosi roikkuvat..
Eli kannetaan sammunutta kaveria. Silloin on perseet olallaVedetään perseet olalle eli kännit.
Parempi nimi olisi allergikon tappajaMie keksin maraboulle oman suklaamaun
Kirsikkamakeisia,pistaasipähkinöitä ja valkosuklaata
Niin ja nimesin sen herkkusuukoksi .
Hauska kilpailu marabou.fi sivulla
Mut ei oo niin suloinen nimiParempi nimi olisi allergikon tappaja
Ei tartte olla suloinen kuha myy hyvinMut ei oo niin suloinen nimi
Sulla nymmenee mitä vaan tisseille, viimeks muka roiskas sisuksensa kun söit munaleipääMulla menee joskus murusia tisseihin kun syön. Riippuu minkälainen paita on päällä.
No mut jos herkkusuukko myisi hyvin ?Ei tartte olla suloinen kuha myy hyvin
Nii mutt mistä se kuorruke tulee?Sitten voit sitten leipoa runebergin leivoksen ku tarve vaatii
Voi tulla probleemia nimen kanssa, koska suukkoja myydään joNo mut jos herkkusuukko myisi hyvin ?
AlempaaNii mutt mistä se kuorruke tulee?