Niin miekin yleensä mutta tuntematon huonetoveri tuskin arvostaa nakuna pyörimistä ja mä yleensä vielä potkin peiton pois päältäMä nukun aina nudena, aivan se ja sama missä tai kenen vieressä
Niin miekin yleensä mutta tuntematon huonetoveri tuskin arvostaa nakuna pyörimistä ja mä yleensä vielä potkin peiton pois päältäMä nukun aina nudena, aivan se ja sama missä tai kenen vieressä
Jaa, en tiiä ku en ite käy... Aina hankalaa ravintoloissa löytää mulle sopivaa sapuskaaEn oo varma, sain vaan viestiin missä kerrottiin, että ''uudempaan kiinalaisraflaan mennään'' ja mä vaan olin ihan että
Ellimaari käyttää sanaa 'nitkahti' joten toivottavasti et käytä samaa sanaa vain yrittääksesi saada immeiset elliä vastaan?Jaa mekko tuli tajuihinsa vaan hetkeksi ja taas hävisi->nitkahti..
Näki kai unta hunningosta...
Kai sieltä sellasta löytyy mikä sulle sopii?Jaa, en tiiä ku en ite käy... Aina hankalaa ravintoloissa löytää mulle sopivaa sapuskaa
So what. Muistan kerran, kun olin varmaan 17v ja oltiin kaverin luona ryypiskelemässä. Nukuin sitten kaverin isosiskon sängyssä alasti ja aamulla heräsin sitten, kun laukesin lakanoille. Siinä sit nopeasti yritin paperin kanssa siivoilla ennen kuin muut heräsivät. Varmaan kaverin sisko ihmetteli seuraavana päivänä miksi lakanassa ja peitossa on kovempi kohtaNiin miekin yleensä mutta tuntematon huonetoveri tuskin arvostaa nakuna pyörimistä ja mä yleensä vielä potkin peiton pois päältä
No mä tottakai kokkaisin itse tai sitten veisin pippurimyllyyn syömään kunnon pippuripihvinKai sieltä sellasta löytyy mikä sulle sopii?
Ookoooo mietitääs hetki, minne veisit joor veivörit palsta wumanin syömään?
Häh.. Miten siitä sanasta voi saada ketään mitään häh vastaan mitään...Ellimaari käyttää sanaa 'nitkahti' joten toivottavasti et käytä samaa sanaa vain yrittääksesi saada immeiset elliä vastaan?
Muista en tiedä, mutta itteeni sellanen jotenkin ärsyttää
Ootsä hyvä kokkaan?No mä tottakai kokkaisin itse tai sitten veisin pippurimyllyyn syömään kunnon pippuripihvin
Sori, täällä ei aina tiiä miten pitäis asiat ottaa..kun tietäsitkin...Häh.. Miten siitä sanasta voi saada ketään mitään häh vastaan mitään...
Musta, se oli vaan niin kivasti sanottu niin jäi/tarttui mieleen
Paras. Vaatimattomasti sanottunaOotsä hyvä kokkaan?
Mulle on sanottu noin ennenkin ja sitte totesinkin ettei ne ruoat maistuneet marinadeja paremmilleParas. Vaatimattomasti sanottuna
Sori, täällä ei aina tiiä miten pitäis asiat ottaa..kun tietäsitkin...
Sitten sulle valehdeltiin. Minä en valehtele näin vakavalla asiallaMulle on sanottu noin ennenkin ja sitte totesinkin ettei ne ruoat maistuneet marinadeja paremmille
Sori, täällä ei aina tiiä miten pitäis asiat ottaa..kun tietäsitkin...
Ja siis ei käydä tappelemaan..
Sä käytit nyt mun sanaa tiiä ärrimurripurri myös sulle
Hyvä, tosin noin mulle on luvattu/vakuuteltu ennenniiSitten sulle valehdeltiin. Minä en valehtele näin vakavalla asialla
No sitten sun täytyy itse tulla se joskus kokemaan, koska olet noin skeptinenHyvä, tosin noin mulle on luvattu/vakuuteltu ennennii
Palleroiden turnauspysäkki! Se on kyllä kiva paikka.Pitäis miettiä sitten kun tulee tieto,milloin pitää lähteä kunnon paikkaan,mitä vaatteita ottaa mukaan 4 päiväksi
Kääk yömekon joutuu ottamaan ja käyttämään
No mikäs sut herätti?Huomenta vaa kaikille. Ajattelin kyllä nukkua pitkään tänään. Täytyy vielä yrittää, jotta saisi Matille univelat maksettua
En minä tiedä, rytmi varmaan. Ei ole edes vessähätä.No mikäs sut herätti?
Mä heräsin painajaiseen
Tiiä päiväkirjoista, mutta ärsyttää tää hikka mihin heräsinEn minä tiedä, rytmi varmaan. Ei ole edes vessähätä.
Painajaiset on persiistä. Kirjoita kuitenkin kaikki unipäiväkirjaan. Se on kuulemma mielenkiintoinen harrastus