vierailija
NouuuEikö ollut momoaan liittyvä joku sellainen, sen niminen se jossain oneiköNöööyyyy, se on sarja mikä kertoo Charles Mansionin kultista.
NouuuEikö ollut momoaan liittyvä joku sellainen, sen niminen se jossain oneiköNöööyyyy, se on sarja mikä kertoo Charles Mansionin kultista.
Banaania, omenaa...Vois olla yksi vaihtoehto
Hyviä vaihtoehtoja nuokinBanaania, omenaa...
Ok, samaa mieltä olen tukasta...mutta parta???Leikkais hiukset, parta vex, puku päälle ja salkku kouraan. Olisi kiva nähdä miltä näyttäisi
AquamanNouuuEikö ollut momoaan liittyvä joku sellainen, sen niminen se jossain oneikö
Eiiiiiiii eiii eiiiiiiiiiii !Leikkais hiukset, parta vex, puku päälle ja salkku kouraan. Olisi kiva nähdä miltä näyttäisi
Joo justiinsa hokasin itsekin että sehän se oli.Aquaman
SiilinjärviMitä mä otan iltapalaksi 4 päivän reissulle siilinjärvelle kunnon paikkaan,jotain huoneenlämmössä säilyvää,ei vie paljoa tilaa kassissa.
Saan kyllä aamupalan, lounaan ja päivällisen siellä,mutta iltapalaa ei enkä viitsisi joka ilta ostaa kahvilasta jotain syötävää. Mä otan iltapalan yhteydessä aina iltalääkkeen.
Jotkut sellaiset proteiinivanukkaat säilyvät avaamattomina huoneenlämmössaHyviä vaihtoehtoja nuokin
Mä muistin, että sen leffan nimi olisi ollut SemenAquaman
Semen.. Siimen.. Siementäjä.. Siittäjä...Mä muistin, että sen leffan nimi olisi ollut Semen
Jaahans, taas on kateltu rättiksen kanssa samoja lehvoja...hävetkää!Mä muistin, että sen leffan nimi olisi ollut Seamen
Ok,katellaan niitäkinJotkut sellaiset proteiinivanukkaat säilyvät avaamattomina huoneenlämmössa
Meil on rättiksen kanssa whatsapp - rinkiJaahans, taas on kateltu rättiksen kanssa samoja lehvoja...hävetkää!
Riisikakkuja. Maistuu tosin styroksilleOk,katellaan niitäkin
Mielummin suolakeksejäRiisikakkuja. Maistuu tosin styroksille
Sämpylät ja muut leiväthän säilyvät huoneenlämmössä, kurkkua ja paprikaa tms. vaan päälleOk,katellaan niitäkin
En mä ihan sämpylöitä ja levitteitä viitti raahata mukana. Sämpyläpussi vie liikaa tilaa.Sämpylät ja muut leiväthän säilyvät huoneenlämmössä, kurkkua ja paprikaa tms. vaan päälle
Tai hapankorppuja niin huonekaveri saa haistella pieruja...
Mene keksilinjalla. Helpoin ja ei vie paljon tilaaEn mä ihan sämpylöitä ja levitteitä viitti raahata mukana. Sämpyläpussi vie liikaa tilaa.
Herttinen sentään, en ees talvipakkasilla pukeudu noin paksuihin vaatteisiin saati sitten kotioloissaHei Ellunen. Nyt kun mekko on kateissa, niin voin herrasmiehenä lainata sulle takkia. Taatusti pidät takistani
katso liitettä 9460
Jotain litteitä leipiä parille illalle.. Eikä nyt levitettä tarvitse,kurkkua ja ylähuulta vaan leivälleEn mä ihan sämpylöitä ja levitteitä viitti raahata mukana. Sämpyläpussi vie liikaa tilaa.
Jopas sitä ollaan kevyellä mielellä liikenteessä, hippi?Mene seksilinjalla. Helpoin ja ei vie paljon tilaa