Mekon tarttis jo viimein tulla kaapista ulos ja sun päälle...Miss mun mekko on
Täällä vaan commandona haahuilen ja ois jo kylymäkkii
Mekon tarttis jo viimein tulla kaapista ulos ja sun päälle...Miss mun mekko on
Täällä vaan commandona haahuilen ja ois jo kylymäkkii
Mekon tarttis jo viimein tulla kaapista ulos ja sun päälle...
Mekon tarttis jo viimein tulla kaapista ulos ja sun päälle...
NoituriMitähän sitä katsoisi netflixistä..
Hmm.. Ei ehkä. Olen sitä vähän nähnyt ja ei se ehkä nappaa.. Toki itse noituri on herkku että menisihän se vaan sitä tuijottaen..Noituri
Hemlock grove, vikings... Echolle suosittelen MessiahNoituri
AquariusHmm.. Ei ehkä. Olen sitä vähän nähnyt ja ei se ehkä nappaa.. Toki itse noituri on herkku että menisihän se vaan sitä tuijottaen..
Ton voisin kattoo vaikka uudestaankin pitkästä pitkästä aikaa..Hemlock grove
Momoa herkkuAquarius
Ehdottomasti MindhuntersTon voisin kattoo vaikka uudestaankin pitkästä pitkästä aikaa..
Kato Snatch. Se naurattaa ainaTuntuu että kaikki hyvät komedialeffat olen jo katsonut
Nöööyyyy, se on sarja mikä kertoo Charles Mansionin kultista.Momoa herkku
Sille ei välttis enää tuu jatkoo....ikinäEhdottomasti Mindhunters
No täytyypä vilkaista, jos kerran on hyväNöööyyyy, se on sarja mikä kertoo Charles Mansionin kultista.
Jep...Sille ei välttis enää tuu jatkoo....ikinä
On tosi hyvä, osittain fiktiivinen, mutta todella hyvin kuvastaa Mansionin sairasta ajatusmaailmaa.No täytyypä vilkaista, jos kerran on hyvä
Leikkais hiukset, parta vex, puku päälle ja salkku kouraan. Olisi kiva nähdä miltä näyttäisiMutta täytyy kyllä myöntää, että on se Momoa vuan melekonen hunksi
Sarjamurhaajasarjat on aina mielenkiintoisia. Mullakin taitaa olla sairas ajatusmaailma, mutta ei sentään niin sairasOn tosi hyvä, osittain fiktiivinen, mutta todella hyvin kuvastaa Mansionin sairasta ajatusmaailmaa.
Ota Elluviinan keksiä:Mitä mä otan iltapalaksi 4 päivän reissulle siilinjärvelle kunnon paikkaan,jotain huoneenlämmössä säilyvää,ei vie paljoa tilaa kassissa.
Saan kyllä aamupalan, lounaan ja päivällisen siellä,mutta iltapalaa ei enkä viitsisi joka ilta ostaa kahvilasta jotain syötävää. Mä otan iltapalan yhteydessä aina iltalääkkeen.
Vois olla yksi vaihtoehto
ehkäKato Snatch. Se naurattaa aina