*yskii*
Itseasiassa se oli mekko joka ton mulle opetti ensiks
Täytyypä äkkiä käyvvä muokkaamassa isolle puolelle!
*yskii*
Oha se. Aika vandaaliViksu tyttö!!!!!
Oon yksin kotona, joten on aika hiljaset bileet.Kannat kattoon ja bileet pystyyn
Viimeksi sen muoviläpyskä ei toiminut kassalla ja mä jouduin kuitenkin käyttämään omaa...Ei hätiä mitiä. Alko on vielä auki ja vaimon kukkarossa on sellanen muovilätyskä millä saa kaiken ilmasiks.
Mekko ei halunut alistua robomoden tahtoon.*yskii*
Kävitkö alkossa ennen ku viilasit korttia marketissa?Oha se. Aika vandaali
Oon yksin kotona, joten on aika hiljaset bileet.
Viimeksi sen muoviläpyskä ei toiminut kassalla ja mä jouduin kuitenkin käyttämään omaa...
Muuten mekkoa on kiva alistaaMekko ei halunut alistua robomoden tahtoon.
Viksua.Mekko ei halunut alistua robomoden tahtoon.
En oo käynyt alkossa 10 vuoteen. Autossa on aina jouset pohjassa, kun tulen EestistäKävitkö alkossa ennen ku viilasit korttia marketissa?
Ja vähän kiusatakinMuuten mekkoa on kiva alistaa
Mä aattelin, että sää meet alkon kulman taakke kytikselle ja pyydät jotain ventovierasta jantteria hakeen sulle perjantaipullinEn oo käynyt alkossa 10 vuoteen.
Juu, ei ne ikinä myy mulle ku näytän niin nuorelta eikä ne usko ajokortin lukemiaMä aattelin, että sää meet alkon kulman taakke kytikselle ja pyydät jotain ventovierasta jantteria hakeen sulle perjantaipullin
Täytyy koittaa sit ku taas sakkaaEiks sekään auta, että ensiks laitat viestiboksiin pelkän viivan ja lähetät sen ja sitten muokkaat ja kirjoitat viivan tilalle viestin?
Saunapuhdas
Sitä on mode kireenä tänäänHöh.
Yritin hihkaista, että oon Ellimaarin kanssa saunanpuhdas mutta se vissiin sit oli automodelle liikaa.
mode tietää mitä saunailtana ruukataan puuhaillaHöh.
Yritin hihkaista, että oon Ellimaarin kanssa saunanpuhdas mutta se vissiin sit oli automodelle liikaa.
Höh.
Te olette moden mustalla listalla!Sitä on mode kireenä tänään
Mut on täs muutakin vikaa, herjaa yhteyttä palvelimeen tms. Ja tosiaan sitä viestien katoilua ei oo ainakaan mulla koskaan ennen ollut
mode tietää mitä saunailtana ruukataan puuhailla
Mistä toi on?Ba-da-da-di-da-doo
Mistä toi on?
Iltaa! ja autsIltaa.
Ei meinaa nuoren miehen selkäkivut voitoksi kääntyä. Aikas hyvään kuosiin jäsenkorjaaja jo sen sai mut tuli sit vähän takapakkia kolhuista lätkämatsissa.
Mutkivuilla onneksi selviää ja käveleen pystyy.