KiitosKuka haluaa lämmintä sämpylää ?
Olkaapa hyvä.
Tylsä lehti kun siinä kuvatuilla ihmisillä on vaatteet päällä.Luen Kauppalehteä, ei ole makuuni
Onko porkkanaa seassa?Kuka haluaa lämmintä sämpylää ?
Olkaapa hyvä.
Ei tällä kertaaOnko porkkanaa seassa?
Tiedelehti on parempi.Luen Kauppalehteä, ei ole makuuni
Mun lempi sämppäreissä on hirmuisesti jyviä ja pähkinöitä! Eikä oo haittaa vaikka ois tehty mantelijauhosta viljajauhojen sijaan.Ei tällä kertaa
Lämmin, tuore sämpylä ja päällä levitettä sekä juustosiivuKuka haluaa lämmintä sämpylää ?
Olkaapa hyvä.
Porkkana ja sienenet ja pähkinät on hyviä ja kuivattu viikuna tuo makeutta nyt vaan ei ollu kaapissa eikä viitinyt lähteä kauppaan. Mantelia oon joskus kokeillut.Mun lempi sämppäreissä on hirmuisesti jyviä ja pähkinöitä! Eikä oo haittaa vaikka ois tehty mantelijauhosta viljajauhojen sijaan.
Tiedelehti on parempi.
Totta, mulla on niitä vinopino.Tieteen Kuvalehti on paras, mielestäni, muut voivat olla mitä mieltä tahansa, mutta, jos ovat erimieltä ku minä, niin ovat väärässä
No nii, yks saa nukkua eikä kukaan sano mitäänPäikkärit
Tuu viekkuun.Totta, mulla on niitä vinopino.
Tykkään
No nii, yks saa nukkua eikä kukaan sano mitään
Ai mua?Tuu viekkuun.
Jos joku sanoo niin läppäsen takamukselle.
Jokaisella on oikeus väärään mielipiteeseenHyhhyh!
Mokkapalaan tulee aina mokkaa, sää voit kyhätä suklaapaloja jos ei mokka kelpaa!
T. Mokkapala asiantuntija
Voi jeesus. Pun intended.Ei mulla niin herkästi mene tunteisiin
Laatimasi päiväjärjestys kyllä vaikutti hyvältä mutta valitettavasti ei vastaa todellisuutta
Olen ehkä jollain tavalla vajavainen ihminen kun en vihaa ketään ihmistä.
Anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät
Voin mä suakin.Ai mua?
Ok
Mikä se semmonen fiilis on?Herra jumala, naiset on viikonloppufiiliksissä
Paremminkin mailmanloppufiiliksissä, tästä kulmasta katsottunaHerra jumala, naiset on viikonloppufiiliksissä
Tähän ei kyllä uskalla vastata. Teillä on ylivoima.Mikä se semmonen fiilis on?
Tähän ei kyllä uskalla vastata. Teillä on ylivoima.