Mulle et tarjoo muuta kun sillon kun nukun
Nyt on ekko tuoretta hyvää pullaa. Tein eilen illalla. Otakko?
Ai nii, ehämmää ees pullasta välitä
Mutt silti hei, rudee
Mulle et tarjoo muuta kun sillon kun nukun
Nyt on ekko tuoretta hyvää pullaa. Tein eilen illalla. Otakko?
Ei kyllä mä siksi tarjoon kun nyt sitä on ja sä niin tykkäät siitä. Ole hyvä.Hmm...kuulostaa mun rauhoitteluyritykseltä jotta palstalle laskeutuisi rauha...
-Mitä sitte, anna tänne!
Tarjosin eilen kaikille paikalla olijoille.Mulle et tarjoo muuta kun sillon kun nukun
Mutt silti hei, rudee
anna ny ellullekki, se vaan teeskentelee ettei muka tykkäisEi kyllä mä siksi tarjoon kun nyt sitä on ja sä niin tykkäät siitä. Ole hyvä.
Sama joka edelleen myrkyttää ihmisiä toisia vastaan toisaalla?Joku toinen joskus yritti ajaa ihmisiä pois, sitten hävisi itse palstalta. Echo on syytön.
SustaTarjosin eilen kaikille paikalla olijoille.
Mistä makeasta leivonnaisesta tykkäät?
En miekään aina osaa olla asiallinenOliskohan täällä ketään muita täysin asiallisia kuin Kais ja tietysti se Algoma
*glup*Susta
*ojentaa pullan*Kyllä lämmin pulla rauhoittaisi minutkin, mutta ei näy tippuvan
Eli sitku käyt katsomassa mun pikku mirriä niin tarjoon kuorrutetta sulle.Haa, nyt muistan mistä tykkään!!
Mokkapalojen siitä pinnasta!
Oliskohan täällä ketään muita täysin asiallisia kuin Kais ja tietysti se Algoma
mää voisin tarjota sulle kuorrutteetEli sitku käyt katsomassa mun pikku mirriä niin tarjoon kuorrutetta sulle.
mää voisin tarjota sulle kuorrutteet
Mokkapalat on parhaimpia ilman mokkaaHaa, nyt muistan mistä tykkään!!
Niin ihania ootteSamoin
Nukkuvan suuhun ei sais kyllä mitään laittaa, voi tukehtuaMulle et tarjoo muuta kun sillon kun nukun
Mutt silti hei, rudee
Meinasin yks päivä tehdä sitä pelkästään.Haa, nyt muistan mistä tykkään!!
Joskus on ihan parasta kuorute ja raaka taikinaMeinasin yks päivä tehdä sitä pelkästään.
Mulle tuikattiin pulla suuhun, kun nukuin viatonta ruususen unta....Ootahan miten sulle käy kun nukut*glup*
Mua ei saa syödä.
Niin ootkin+ meikäläinen
Mä sanon tämän vain kerran: eiks sullakaan muuta tekemistä elämässä ole?
Klo 10
Kebabruula
Klo 12
Anustapin ruuvaamista tyttöystävään
Klo 14
Kebabin jämät
Klo 16
Virvelin kanssa hässimistä
Klo 20
Snägäri taas tyhjäksi
Klo 22
Tyttöystävän kuorruttaminen Hesen majoneesiin ja spemuun
Mä oisin antanu itseni vaikka teloitettavaksi perunakuoppaan lumituiskussa vuonna 1915 Novosibirskissä (jos oisin eläny silloin), kuin asuisin sun kans. No onneks ei tartte asua.
Joskus tulee mieleen että sunkaltaistenko miesten takia Suomen veteraanit taisteli, että sä saat kuorruttaa koko kämpän smegmaan ja kieputtaa ittes elmukelmuun?
Joo olet symppis palstalainen etkä koskaan puhu pahaa kenestäkään. Ja mä olen kauhea. Mut oli pakko kirjoittaa tämä, 10 vuotta sun juttujasi lukeneena.
Ja kohta m1es tulee hätäpäissään sua puolustamaan "kuivap*lluisen keski-ikäisen hirviötantan" hyökkäykseltä.
Siitä vaan.
Surkaa yhdessä.
Ethän vain oo riitaa haastamassa? Ne jo puhuivat sinusta tuolla aikaisemmin.Da-da-da-di-da-doo