Kuka on sokerileipuri? Mä?Poola poikkeaa asiasta usein, myönnetään.
”Sokerileipurin” postaukset ovat aikaa törkysiä aika ajoin. Oletko huomannut?
Ei mua tartte puolustaa. Tiedän olevani huonokäytöksinen aika usein, kun taas te muut ketjulaiset jaksatte olla kohteliaita kaikille.me ehottamasti tarvitaan tänne tollanen tiukkaakin tiukampi ja edes jonniinlaisen moraalin omaava Martta-täti
ei ols mitään takeita että mimmosiksi hullaannuttaisiin ilman Echoa ja antamiaan kurinpalautuksia
Minä? Kohtelias? Kakille?Ei mua tartte puolustaa. Tiedän olevani huonokäytöksinen aika usein, kun taas te muut ketjulaiset jaksatte olla kohteliaita kaikille.
Ai niin unohdin aamulla toivottaa huomenta teille hmmm...just kerkist laillisesti toivottaa huomenta, meni minuutinkaan myöhäsemmäksi niin olis pitäny sanoa päivää
Täällähän on varsinainen kapinahenki, rebelimeininki tänään...Ai niin unohdin aamulla toivottaa huomenta teille hmmm...
Koska olen tänään ihan rebel-tuulella, toivotan nyt
HUOMENTA KAIKILLE!
*alapeukkua odotellen*
Vatsasi tilanne huomioiden, tainnut sitä alapeukkua jo tullaAi niin unohdin aamulla toivottaa huomenta teille hmmm...
HUOMENTA KAIKILLE!
*alapeukkua odotellen*
Ei kakille tartte olla kohtelias aina. Mä ainaki haukun aamu:ni usein, millon se on kovaa ja millon vetelää.Minä? Kohtelias? Kakille?
No en kyllä aina jaksa
ysin jälkeen PÄIVÄÄAi niin unohdin aamulla toivottaa huomenta teille hmmm...
HUOMENTA KAIKILLE!
*alapeukkua odotellen*
12 jälkeen PÄIVÄÄ
Meni hetki ennenkun tajusinVatsasi tilanne huomioiden, tainnut sitä alapeukkua jo tulla
Olihan se aika poikamainen vitsiMeni hetki ennenkun tajusin
jos ekko ei syö kaikkia niin mulle kyllä kelpaa
Nyt on ekko tuoretta hyvää pullaa. Tein eilen illalla. Otakko?
En anna kaikkia. Riittää sullekin.jos ekko ei syö kaikkia niin mulle kyllä kelpaa
+ meikäläinenNiin ja on teitä monta muutakin mukavaa ja ihanaa palstalaista ku rättis,myös echo
SamoinNiin ja on teitä monta muutakin mukavaa ja ihanaa palstalaista ku rättis,myös echo
Oliskohan täällä ketään muita täysin asiallisia kuin Kais ja tietysti se AlgomaNo nii rättiksellä menee välillä överiksi jutut. Ymmärän ärtymyksen, mutta rättis tuntuu muuten olevan yksi ihanimmista ja kilteistä palstalaisista. Mie en vakavasti ota niitä juttuja mutta onha jokaisella oikeus omaan mielipiteisiin ja kaikista jutuista ei tarvia tykätä. Kyl me kaikki mahdutaan täällä hölisemään.
Hmm...kuulostaa mun rauhoitteluyritykseltä jotta palstalle laskeutuisi rauha...
Nyt on ekko tuoretta hyvää pullaa. Tein eilen illalla. Otakko?
eipä taida ollaOliskohan täällä ketään muita täysin asiallisia kuin Kais ja tietysti se Algoma
Kyllä lämmin pulla rauhoittaisi minutkin, mutta ei näy tippuvanHmm...kuulostaa mun rauhoitteluyritykseltä jotta palstalle laskeutuisi rauha...
-Mitä sitte, anna tänne!