En oo kokeillu pimppuun sellaisia laittaa.no ei lopeteta sitten. kaivahan sä ne sitruunat pois pillllustas.
Sitruunaa voit käyttää myös teessä.
En oo kokeillu pimppuun sellaisia laittaa.no ei lopeteta sitten. kaivahan sä ne sitruunat pois pillllustas.
JepJa lopetetaan jooko. sori. olin ilkeä.
ja sä se vaan jatkat vitttuilua. ok. jatketaanAha, sä kävit pissillä!!!
Joo, kaikki ok, jos et kiusaa!
sulta olis pitänyt ottaa lapset pois kun olit niin laiha etkä osannut edes itsestäs huolehtia. varmaan saivat jonkun vaurion.Kaalilaatikko uunissa.
Ja mä olen painanut 170 senttisenä alle viiskyt kiloa (ja tullut vielpä raskaaksi sen painoisena eli en ollut luontoäidin mielestä alipainoinen) niin kyllä toi ilkimys on hieman pullero.
En viitti jatkaa vittuilua yksin joten parempi varmaan lopettaa joo.ja sä se vaan jatkat vitttuilua. ok. jatketaan
ei ilmeisesti unohdeta...Unohdetaan tämä juttu. Täällä on monesti haukuttu mun painoa ja sanottu että mies on jättänyt mut mun läskien takia.
Unohdetaan tämä juttu. Täällä on monesti haukuttu mun painoa ja sanottu että mies on jättänyt mut mun läskien takia.
jos kaikki eivät lopeta niin ei sitten. kaikkien on sitouduttava sopimukseen...En viitti jatkaa vittuilua yksin joten parempi varmaan lopettaa joo.
(en tiiä mitä sä teet mutta ei tuo sulta mitään vittuilua ollut)
minä en ruukaa kronklaillaHöh, olin ihavvarma että ruutis tulee ja ronklaa sua
Puhutaan mukavia sitten?jos kaikki eivät lopeta niin ei sitten. kaikkien on sitouduttava sopimukseen...
sulta olis pitänyt ottaa lapset pois kun olit niin laiha etkä osannut edes itsestäs huolehtia. varmaan saivat jonkun vaurion.
Oletko yksinkertainen? tuo viesti ei ollutkaan...En viitti jatkaa vittuilua yksin joten parempi varmaan lopettaa joo.
(en tiiä mitä sä teet mutta ei tuo sulta mitään vittuilua ollut)
et osaaPuhutaan mukavia sitten?
Äläs nyt, kuule, kun painoni kipusi raskaanaollessa 57 kiloon, huolestui terveydenhoitaja siitä että en pysy painonnousuineni normaalikäyrällä.
Piti kuulemma vahtia, mitä suuhuni pistän.
Onko tämä sinun käsitys mukavasta keskustelusta?Oletko yksinkertainen? tuo viesti ei ollutkaan...
JooEi, hei, joo, vittuilla eikä nimitellä.
Mulla on ollut niiiiin ikävä jokaikista palstailijaa. Luurilla oli kurja selailla saati yrittää kirjoittaa kuulumisia.
itse jatkoit? eli lopetetaanko?Onko tämä sinun käsitys mukavasta keskustelusta?
TottakaiMä menen nyt vaivaamaan niitä ruutiksen palleja. Tuleeko ellu mukaan?
En, mutta oon ainutkertainen.Oletko yksinkertainen? tuo viesti ei ollutkaan...
En mää sua siihen huoli.Tottakai