• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
sanoppa se ellulle. en mielestä pitäisi ymmärtääää
Sisälukutaito, oi missä oot?
Mun mielestä sä voit ymmärtää tai olla ymmärtämättä...pointti oli se ettei mekon tartte välittää viesteistä missä morkataan millään tavoin.
Sun asia kun ei ole puhua hänen painostaan tai ylipäätänsä yhtään mistään hänen asiastaan muille, puhu itsestäsi vai eikö kantti kestä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Kais
vierailija
Sisälukutaito, oi missä oot?
Mun mielestä sä voit ymmärtää tai olla ymmärtämättä...pointti oli se ettei mekon tartte välittää viesteistä missä morkataan millään tavoin.
Sun asia kun ei ole puhua hänen painostaan tai ylipäätänsä yhtään mistään hänen asiastaan muille, puhu itsestäsi vai eikö kantti kestä.
plaa plaaa. sun mielestä muiden pitää ymmärtää koska haukut tyhmäksi jos eivät ymmärrä. ristiriitaista . kuinka kovissa aineissa olet?
 
vierailija
Sisälukutaito, oi missä oot?
Mun mielestä sä voit ymmärtää tai olla ymmärtämättä...pointti oli se ettei mekon tartte välittää viesteistä missä morkataan millään tavoin.
Sun asia kun ei ole puhua hänen painostaan tai ylipäätänsä yhtään mistään hänen asiastaan muille, puhu itsestäsi vai eikö kantti kestä.
ja jos itse toitotatte painosta ja panemisesta niin ymmärtäkää itse, mä puhun painosta jos ja kun siitä on täällä puhuttu. Ja mitä mun painosta, jos haluatte niin voidaan puhua myös siitä. olen 170cm pitkä ja painan 62,4kg.
 
ja jos itse toitotatte painosta ja panemisesta niin ymmärtäkää itse, mä puhun painosta jos ja kun siitä on täällä puhuttu. Ja mitä mun painosta, jos haluatte niin voidaan puhua myös siitä. olen 170cm pitkä ja painan 62,4kg.
Olen joskus sanonut mun painosta. Mutta puhuimme jostakin ihan muusta. Sinä toit esille mun painon. Mä saan läskin pois mutta sinusta ei tule fiksua. Tämä asia on nyt käsitelty. Puhutaan muista aioista.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Olen joskus sanonut mun painosta. Mutta puhuimme jostakin ihan muusta. Sinä toit esille mun painon. Mä saan läskin pois mutta sinusta ei tule fiksua. Tämä asia on nyt käsitelty. Puhutaan muista aioista.
olen jo valmiiksi fiksu. (y);) ja jos paino häiritsee sinua niin tee sille jotsin, se on korjattavissa ruokavaliolla ja liikunnalla. ei puhuta sitten asiansta nyt sen enempää.ja koskee myös eetä ja muita.
 
En mä yleensä lähe näihin mukaan.:oops: Mut välillä ärsyttää tollanen mukavien ihmisten pilkkaaminen. Sori hei ilkeä pullero.
 

Yhteistyössä