kyllä me tiietään minkälaiset tangot sua kiinnostaaItse asiassa noin vois käydä oikeasti. Tankotanssi kiinnostaa.
kyllä me tiietään minkälaiset tangot sua kiinnostaa
Tänään vois leipoa palleja.
Höh, olin ihavvarma että ruutis tulee ja ronklaa suaTänään vois leipoa pullia.
...mutt sitä en tiennyt, että se oliskin kais
väärin.eipä ole lähelläkään. mekki on lihavampi ja pulleampi kuin tuo tanssija.Höpsispöpsis, selkeesti sun moovsit ja muodot
Tänään vois leipoa ruutiksen kullia.
Hah haa...mutt sitä en tiennyt, että se oliskin kais
Hyvä että muistutat ellua tuosta.väärin.eipä ole lähelläkään. mekki on lihavampi ja pulleampi kuin tuo tanssija.
muistutan kaikkiaHyvä että muistutat ellua tuosta.
Älä välitä tuosta, olet täydellinen ja ihana ja harmaan höpinöillä ei ole väliä.Hyvä että muistutat ellua tuosta.
En mä sitä. Nauran koska harmaa ei ymmärtänyt meidän juttua.Älä välitä tuosta, olet täydellinen ja ihana ja harmaan höpinöillä ei ole väliä.
Surullista on se ettei tule ikinä ymmärtämäänkäänEn mä sitä. Nauran koska harmaa ei ymmärtänyt meidän juttua.
Ja eipä ole ihmekään että mies lähti jos olet sellainen pulleroinenEn mä sitä. Nauran koska harmaa ei ymmärtänyt meidän juttua.
eihän teidän kahden välisiä juttuja tarvitse muiden ymmärtääkään...Surullista on se ettei tule ikinä ymmärtämäänkään
Ei se ole mihkään lähtenyt mutta leikitään että olet oikeassa.Ja eipä ole ihmekään että mies lähti jos olet sellainen pulleroinen
Kyllä mutta harmaan on turha tulla kommentoimaan mitään.eihän teidän kahden välisiä juttuja tarvitse muiden ymmärtääkään...
sanoppa se ellulle. en mielestä pitäisi ymmärtääääKyllä mutta turha tulla kommentoimaan mitään.
Ei se ole mihkään lähtenyt mutta leikitään että olet oikeassa.