V
vierailija
Vieras
Ei vaan persut eivät hyväksy huonon käytöksen kriminalisointia. Siinä on vissi ero. Kusipäisyys ei ole rikos eikä siitä pidä sellaista väen väkisin tehdä. Nykyajan herkkähipiäisyys on yksinkertaisesti vastenmielistä eikä mikään hyve!
Riippumatta siitä, täyttääkö tuo kirjoittelu rikoksen tunnusmerkit vai ei, niin onko sinun mielestäsi moinen sopivaa käytöstä kansanedustajalta?
Älä suotta vaivaudu, mitä ilmeisemmin on, kun niin puolustelet.