Mikä sua vaivaa, oikeesti?*ufopääkkönen* *paskajäätyykiinnipöksyynpääkkönen*
Joku trauma vai ihan vaan oot perseestä vedetty, etkä etupyllyn kautta syntynyt?
Mikä sua vaivaa, oikeesti?*ufopääkkönen* *paskajäätyykiinnipöksyynpääkkönen*
Pitääkö olla omat tissit?Saako tänne bannia jos kysyy tissikuvia, ei semmoisia paljaita vaan sellaisia missä on nännit piilossa käsien alla
Äläpä muuta virka! Ihan outoa kun ei oo tarvinnu olla lumikolan kanssa kasoja puskemassa...oikeestaan ikävä sitäkin hommaa...ja täällä hinguttais kyllä ulkojäille luisteleen...Sais tulla ees pikkasen lunta, tänään oli kyllä täälläkin päin muutoin aivan ihana ilma
Toivottavasti olisi viileä kesäIhanaa, kohta on kesä
NöyyyyyToivottavasti olisi viileä kesä
Ulkojäitä ja hiihtomahkuja täälläkin kaivataan kovasti. En minä niinkään mutta lapsetÄläpä muuta virka! Ihan outoa kun ei oo tarvinnu olla lumikolan kanssa kasoja puskemassa...oikeestaan ikävä sitäkin hommaa...ja täällä hinguttais kyllä ulkojäille luisteleen...
Ja hei, aurinkoa näkyi!
Pitääkö olla omat tissit?
No häh? Ei nyt tartteis mikään vilakka olla vaan mukavan lämmintä kun muutoinki on niin turkasen lyhyt ajanjaksoToivottavasti olisi viileä kesä
Hyi sua! Ihana lämmin kesä Ei se tarkoita kuitenkaan että tartteis joka päivä yli kolkytä astetta ollaToivottavasti olisi viileä kesä
Koululaiset on täällä hiukan tympääntyneitä ainaisiin sisäliikuntoihinsa...ja mä haluun luisteleen ja järven jäälle viipottaan ja mäkeen ja enkuloimaan jajaja...Ulkojäitä ja hiihtomahkuja täälläkin kaivataan kovasti. En minä niinkään mutta lapset
Ai inkkareitten kanssako vaan pääsee uimaan..Mä haluan intiaanikesän, että pääsee uimaan
LässypympyttäjäMieluummin överit kuin vajarit
Täälläkin alotettu juhlahumuilu, tosin joudutaan säätelemään taas että kaikki kummit pääsee paikalle porisemaan... Mutta näin sivustaseuraajana - ihanaa kun lapset kasvaa ja kehittyy...onneksi vuodet eivät itsessä näy ollenkaan
Ja onnea juhlasankarille sekä vanhemmille!
Sut heitetään airistolla mereen, kun mennään kalalle. Ei oo liian lämmin vesiMä haluan intiaanikesän, että pääsee uimaan
Koululaiset on täällä hiukan tympääntyneitä ainaisiin sisäliikuntoihinsa...ja mä haluun luisteleen ja järven jäälle viipottaan ja mäkeen ja ejakuloimaan jajaja...
Merivesi nyt onkin ihan omaa luokkaansaSut heitetään airistolla mereen, kun mennään kalalle. Ei oo liian lämmin vesi
Oletko yksinkertainen?Ai inkkareitten kanssako vaan pääsee uimaan..
Inkkarit pääsee mun kanssa uimaanAi inkkareitten kanssako vaan pääsee uimaan..
Inkkarit menee sun pimppiiin ja muniiin loiloiInkkarit pääsee mun kanssa uimaan
Luulen että sen sun hihkumises ja veen roiskimises nähtyään iskevät kanootissaan perämoottorin tulille ja kruisaavat kohti auringonlaskua...Inkkarit pääsee mun kanssa uimaan