Jee! Hyvä lukema Onnea.Veritestissä hcg oli 195 pp 11. Kuulemma hyvä näille päiville. Siirryn varovasti tuonne plussanneiden puolelle.
Onnea kaikille missä vaiheessa olettekin ja varmasti tulen lueskelemaan kuulumisia!
Moi! Mäkin odotan ekaa lyhyttä hoitokaavaa alkavaksi, n. viikon kuluttua pitäisi alkaa kuukautiset. Oon tosi innoissani kun jotain lopulta tapahtuu, meillä ei muita hoitoja ollut kun ongelma siittiöt. Panikoin juuri samaa eli mitä jos kuukautiset alkaa perjantaina päivällä enkä ehdi saada lääkkeitä hoitoa varten ajoissa kun tarkempaa hoito-ohjetta en ole saanu reseptit kyllä tehty. Pistokset voi kai aloittaa päivinä 1-3. Mutta kerron jos selviää tarkemmin tässä seuraavina viikkoina miten menee käytännössäHeippa! Siirryyn tuolta haavena vauva 2020 ryhmästä myös tänne, koska VIHDOIN alkaa tapahtua. Meillä oli vihdoin suunnittelukäynti ja saadaan ilmoittautua hoitoon seuraavista kuukautisista. Ekan kerran pitkään aikaan ei hajoita nyt meneillään olevat menkat, vaan ei meinaa malttaa odottaa että alkaisi jo seuraavat.
Meille valittiin lyhyt hoitomuoto mun Pcos:n takia ja tämähän sopii hyvin. Huh kun ei malttaisi odottaa, vaikka toki vähän punktio jännittääkin.
Onko täällä kenelläkään kokemusta lyhyestä hoitomuodosta?
Vastaanotolla kun ei kaikki kysymykset tule mieleen, niin jäin pohtimaan, että eikös tässä kannattaisi ensimmäiset lääkkeet hakea ennen menkkoja, koska pistäminenhän alkaa melkolailla heti.
Hirvittää myös, mitä pitää tehdä jos menkat alkavat viikonloppuna ja ei ehdi saada tietoa, mahdutaanko mukaan ja saako pistot aloittaa.
Kokemuksia?
Plussauutisia ehdin ketjusta bongata, onnea teille ja voimia teille, joiden taival näyttää vielä jatkuvan.
Kauhean yksilöllistä tämä. Riippuu paljon myös naisen iästä paljonko ja minkä laatuisia munasolut ovat ja paljonko niitä tulee. Mulla (38/39v) tuli kummassakin keräyksessä vain neljä munasolua eli todella vähän. Folleja oli aina tuplat. Ekasta satsista 3/4 hedelmöittyi ja 2/4 siirtokelpoisia ja siirettiinkin kahdella eri kerralla. Muut kuukahti ennen blastovaihetta. Toisella kerralla 4/4 hedelmöittyi, yksi siirrettiin tuoresiirtona (raskaus alkoi) ja pakkasessa kaksi blastoa vielä. Olin siis yksityisellä klinikalla jossa siirrettiin vain blastovaiheen (5-6pv) alkioita. Toki jos siirretään nuorempia niin useampikin voi selvitä tuoresiirtoon/pakastukseen asti. Korjatkaa muut jos olen väärässä. Sulatusvaiheessa voi vielä huonot yksilöt kuukahtaa.Minä stressaan jo etukäteen mahtaakohan saada tarpeeksi munasoluja kerättyä..
Mikäköhän on keskiarvo, kuinka monta alkiota tulee tai onko joillakin jo operaation suorittaneilla halua kertoa omien istutuskelpoisten määrä ?