Niin miekin oon
ettet vain osta katkarapuja tai keitettyjä makaroniaPitääkin testata
Ei. Se oli vain muistisääntö.Onks sulla tämmöne kroppa?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Inkivääri#/media/Tiedosto:Gingembre.jpg
suru-uutisia Minttu sitten viimein onnistui salamurhaamaan avokadon,oksat on täysin kuolleita,jopa se pieni oksanalku
Mahtaako unikko lähteä itämään sisäruukussa
Meidänkin kisu murhasi meidän jukkapalmun. Eiku hetkinen, eihän meillä ollut edes kisua...suru-uutisia Minttu sitten viimein onnistui salamurhaamaan avokadon,oksat on täysin kuolleita,jopa se pieni oksanalku
Mahtaako unikko lähteä itämään sisäruukussa
Kelle nyt pittää antaa tikkari??Anna sille sitten tikkari
pssst........PISSST! Suosittelen salmiakkijauholla täytettyä tikkaria, eihän muita tikkareita ime kuin vihervassarit
HmmMeidänkin kisu murhasi meidän jukkapalmun. Eiku hetkinen, eihän meillä ollut edes kisua...
Opettele käyttämään kusihädässä vessaa.Meidänkin kisu murhasi meidän jukkapalmun. Eiku hetkinen, eihän meillä ollut edes kisua...
No ei kaikki oo kuten sun miähes. Löytyskö ne köntsät jo jostain nurkasta, ku valittelit hajuhaittoja jonkin aikaa sitten?Opettele käyttämään kusihädässä vessaa.
Kirjoita se kauppalapulle NYT heti.Huomenna uus yritys pittää kuitenkin kahvia käydä ostamassa
Koronavirus thaihierojalta?Iltaa!
Meille sitten rantautui miesflunssa
Miesparka on ihan sänkypotilaana
EnOho. Imetkö silti kikulia? Niistät ns. alakautta miehesi?
Voipi olla, jos tuo työpäivänsä aikana on joutanut sellaisella käydä Ainakaa työpäivän ulkopuolella ei oo ehtinyKoronavirus thaihierojalta?
Jospa ei aina tätä yhtä ja samaa vaan välillä:
No ei tietenkään. Paranemisia sinne!Voipi olla, jos tuo työpäivänsä aikana on joutanut sellaisella käydä Ainakaa työpäivän ulkopuolella ei oo ehtiny
En
Suu varmaan palais siinä touhussa
On vähän turhan kuuma uros tällä hetkellä
En ainakaa minä. Meillä käytetään jäähypenkkiäSanoiko joku selkäsauna?
Juu, tänään oonki ollu extratuhma - olen ansainnu!
Jospa ei aina tätä yhtä ja samaa vaan välillä:
Btw, osaan kaikki Cranberriesin biisit ulkoa!