Saat sorit, mekko tarttee vielä soosit persuuksille
No kyllä KM aina neitejä hädässä auttaa
Ai niin, mulle kans
Saat sorit, mekko tarttee vielä soosit persuuksille
No kyllä KM aina neitejä hädässä auttaa
Ai niin, mulle kans
Se on hyvä.No kyllä KM aina neitejä hädässä auttaa
Oon herrasmies nääsSe on hyvä.
Miten toi on edes mahdollista?Ok, nyt pervoilen kiltisti loppuillan...
Niinhä sie luppaatOk, nyt käyttäydyn kiltisti loppuillan...
Kyllä sitä valmistuu jatkuvalla syötölläMiten toi on edes mahdollista, että soosia riittää meille kaikille?
No niinpäNiinhä sie luppaat
Pulkalla?No joo, pitäis varmaan mennä himokselle käymään, jos pääsis vähän mäkee laskemaan
Kimchi oli se juttu tässä, syö jonkun muun kanssa sitäSianliha on pahanmakuista, ihan sama missä marinaadissa tai muodossa sitä tarjotaan
Laudalla. Mä vaan vedän pulkkaaPulkalla?
EKimchi oli se juttu tässä, syö jonkun muun kanssa sitä
En nyt oikein hiffannu mutta tykkäsin kuitenki sydämellä ihan siltä varalta ettet suuttua tuhaha...Nii ja siis mitä on laudata?Laudalla. Mä vaan vedän pulkkaa
Kimchi on hyvää.
Laudalla eli kakkosnelosella.En nyt oikein hiffannu mutta tykkäsin kuitenki sydämellä ihan siltä varalta ettet suuttua tuhaha...Nii ja siis mitä on laudata?
Ei hajuakaan mitä se on, niin annoin varmuudeksi alapeukkuaKimchi on hyvää.
Uuu kova jäbäLaudalla eli kakkosnelosella.
No mää joudun vetää lapsia ylös mäkeen...
Jeiii...soulmate!!Ei hajuakaan mitä se on, niin annoin varmuudeksi alapeukkua
Kimchi on kiinankaalista tai muista kasviksista hapatettu korealainen ruokalaji. Tulisuuden ja punaisen värin kimchi saa mausteista, kuten chileistä, sipulista, valkosipulista, retiisistä ja inkivääristä. WikipediaEi hajuakaan mitä se on, niin annoin varmuudeksi alapeukkua
Eli tulista kaalia. Ansaitsitkin sen alapeukun!Kimchi on kiinankaalista tai muista kasviksista hapatettu korealainen ruokalaji. Tulisuuden ja punaisen värin kimchi saa mausteista, kuten chileistä, sipulista, valkosipulista, retiisistä ja inkivääristä. Wikipedia
Eli tulista kaalia. Ansaitsitkin sen alapeukun!
Olet toinen mies joka noin sanoo ja todellakin on sellanen...ihan ihmeellinen fiilis ettei tartte olla koko ajan huolissaan siitä mitä tekee tai sanooJa mää en suutu. Oon itse rauhallisuus...
Määkin joskus sanon "päivää" väärään aikaan ja joku suuttuu siitä...Olet toinen mies joka noin sanoo ja todellakin on sellanen...ihan ihmeellinen fiilis ettei tartte olla koko ajan huolissaan siitä mitä tekee tai sanoo
Joskus satutettiin kirjaimellisesti kun ja jos kirjoitin väärään aikaan vuorokaudesta ''Huomenta''
Kunhan mun keittiöön ei tuu ko tiskaamaan niin minäkin olen itse rauhallisuus ja en ikinä suutu.Olet toinen mies joka noin sanoo ja todellakin on sellanen...ihan ihmeellinen fiilis ettei tartte olla koko ajan huolissaan siitä mitä tekee tai sanoo
Joskus satutettiin kirjaimellisesti kun ja jos kirjoitin väärään aikaan vuorokaudesta ''Huomenta''