HävytönPetipileet ilman pyjamia ovat vielä hauskemmat, pitää vain muistaa sammuttaa puhelimet siltä varalta että kotiväki soittaa...
HävytönPetipileet ilman pyjamia ovat vielä hauskemmat, pitää vain muistaa sammuttaa puhelimet siltä varalta että kotiväki soittaa...
Huomenta, teen sapuskaa.Huomenta
Muut varmaan nukkuu viä
Hyi sua.. me mitään sellaista.Petipileet ilman pyjamia ovat vielä hauskemmat, pitää vain muistaa sammuttaa puhelimet siltä varalta että kotiväki soittaa...
Hyi sua.. me mitään sellaista. ...eipä
Mitäs sapuskaa syöt/teet/teit?Huomenta, teen sapuskaa.
Pydäriä. Ei oikein maistu mutta pakko syödä. Pojalle maistuu.Mitäs sapuskaa syöt/teet/teit?
Mulla on edelleen kyllänen olo...laitoin loput jääkaappiin ja syön huomenna
En ole syönyt sitä vuosiin, kun sain kerran kammon ja vain sen takia, että sairastuin samana iltana vattatautiin kun olin syönyt sitäPydäriä. Ei oikein maistu mutta pakko syödä. Pojalle maistuu.
Ensimmäisen osan ymmärsin, jälkimmäinen on pakko olla jotain salaperweily seuran (johon kais ja mekko ja ruutis kuuluvat) kieltä, mitä kaltaiseni siveä nunna ei ymmärtäisi vaikka kääntäisi mille kielelle tahansa!Jos tullee pyjamabileissä kuuma,niin voiha olla että vaatteita pitää vähentää
Mä leivoin miehelle ja tein marjahilloa.
Nyt on uunissa soijarouhe-porkkana-juustopasteijat tai piirakat uunissa
mitä kaltaiseni siveä nunna ei ymmärtäisi vaikka kääntäisi mille kielelle tahansa!
Joo hirveää perrrwwoaEnsimmäisen osan ymmärsin, jälkimmäinen on pakko olla jotain salaperweily seuran (johon kais ja mekko ja ruutis kuuluvat) kieltä, mitä kaltaiseni siveä nunna ei ymmärtäisi vaikka kääntäisi mille kielelle tahansa!
Hävetkää mokomatJoo hirveää perrrwwoa
touhua leivosten ja hillon ja pastejoiden kera
Sianliha on pahanmakuista, ihan sama missä marinaadissa tai muodossa sitä tarjotaanKimchipossua jasmiiniriisin kanssa
Joulukinkku on namia ja siitä tehty revitty possuSianliha on pahanmakuista, ihan sama missä marinaadissa tai muodossa sitä tarjotaan
OnSianliha on hyvää, sama missä marinaadissa tai muodossa sitä tarjotaan
Saat sorit, mekko tarttee vielä piiskasta persuuksille
Päivöötä. Sortusin hesemättöön. Piti ostaa jälkikasvulle, mutta oli heikko hetki ja hyvän näkönen myyjätör...
PäivääPäivöötä. Sortusin hesemättöön. Piti ostaa jälkikasvulle, mutta oli heikko hetki ja hyvä myyjä...