Mut Ikeassa on tilaa piereskellä. Voi mennä vaikka Rolig-sohvaan ja turauttaa pienet.Se on kuule ihan normaalia, mutta älä nyt toisia myrkytä kaupoissa. Ikeassa on muutenkin ankeaa
Emmä nyt missään pienessä R-kiskassa anna tulla.
Mut Ikeassa on tilaa piereskellä. Voi mennä vaikka Rolig-sohvaan ja turauttaa pienet.Se on kuule ihan normaalia, mutta älä nyt toisia myrkytä kaupoissa. Ikeassa on muutenkin ankeaa
JoooMeillä on sitten samat harrastukset, koska mullakin näkyy tuo mainos. Taidetaan vaan olla eri harrastusryhmissä, koska ei olla törmäilty
ai, tikusta silmään?
Juu tai eihän niitä viljoja tartte koko ajan puputtaa, joku 3 leipäsiivua on hyvä maksimi päivässä, puuron tms.kera.Ketoosidieetti on ahterista.
*nautti jälkäriksi letun kaktusviikunahillolla*
Kauniita uniaMutta nyt, itsekunnioitukseni rippeitä lattialta keräillen (joku muu palstalainen kerätköön lattialta öööö vaikka likaisia alkkareita), menen nukkumaan.
Saatan tehdä vielä ketjun tuonne, on The Other Side.
Tui tui.
Mä nukahdin joskus 00.00 jälkeen. Heräsin 04.00 ja valvoin. Siksi heräsin myöhään.päevee
no jopas, mikäs sua valvotti?Mä nukahdin joskus 00.00 jälkeen. Heräsin 04.00 ja valvoin. Siksi heräsin myöhään.
En tiiä. Kai alkoi ajatukset pyörii päässä.no jopas, mikäs sua valvotti?
no tuppaahan ne pyörimään jos herää yölläEn tiiä. Kai alkoi ajatukset pyörii päässä.
Sun pitää kokeilla 300 grammaa kasviksia-dieettiä JOKA aterialla-dieettä. Ihan just keksin sen mutta lupaan että se estää tehokkaasti muiden, lihottavien, ruokien syömistä.Juu tai eihän niitä viljoja tartte koko ajan puputtaa, joku 3 leipäsiivua on hyvä maksimi päivässä, puuron tms.kera.
(1 pulla tietty siinä sivussa pitää mielen iloisena)
Täysjyväleipä ehkäisee paksusuolensyöpää.
Mutta mun ongelma on ruokamäärät. Vaikka olisin lähdevesi-ruokavaliolla, niin vetäisin sitäki liikaa. Mulla on hurjan hyvä ja monipuolinen ruokahalu.
Ja erilaiset leivät on mun suurta herkkua, mukaan lukien hapankorppu, näkkäri jne. Ilmankos maha on kuin ilmapallo illalla.
Kyllä mutta mä aina herään monta kertaa yössä. Yleensä jatkan unia.no tuppaahan ne pyörimään jos herää yöllä
samis, mun pitää käyä veskissä joka yö siinä neljän maissa (vanhan ukon vaivoja) mutta yleensä nukahdan helposti uudelleenKyllä mutta mä aina herään monta kertaa yössä. Yleensä jatkan unia.
ei mulla nuorena tarvinnu käyä kesken unienNakkisormi tökkäsi vahingossa alapeukun.
Ja aamuneljän pisipaussihan on arkipäivää!
Mun ei tarvi käydä yöllä vessassa. 4.00 on paha aika jos pitää herätä töihin 5.30.Nakkisormi tökkäsi vahingossa alapeukun.
Ja aamuneljän pisipaussihan on arkipäivää!