Mun alkoi tekemään mieli kasvissosekeittoa myös mieli, mutta söin paistettuja perunoita ja sipulia + salaattia.no nyt on mielessä ruoka. Nälkä posahti. kasvissosekeittoa suuhun siis.
Mun alkoi tekemään mieli kasvissosekeittoa myös mieli, mutta söin paistettuja perunoita ja sipulia + salaattia.no nyt on mielessä ruoka. Nälkä posahti. kasvissosekeittoa suuhun siis.
Ihan hyvä vaan, ei inkivääristä ole iloa kuin piparkakuissa.Päivää murut
Äh kävin kaupassa töiden jälkeen mutta enpä muistanut sitä inkivääriä
Inkivääri on hyvää ruoassa ja on terveellistä.Ihan hyvä vaan, ei inkivääristä ole iloa kuin piparkakuissa.
Onneksi tulit järkiisiMun alkoi tekemään mieli kasvissosekeittoa myös mieli, mutta söin paistettuja perunoita ja sipulia + salaattia.
No ei ole hyvääInkivääri on hyvää ruoassa ja on terveellistä.
Päivää, ei suomalaisessa ruoassa.Onneksi tulit järkiisi
No ei ole hyvää
Ja päivää vaan kaikille
299 900 on.Ei kaikki ole h up it...
.
Mulla pitäs alkaa minä hetkenä hyvänsä.Ahistaa ja menkat alkoi...meen kohta päiväunille, jos herätessä olisin paremmalla tuulella.
Eilen meinattiin ajaa 6 peuran ylitse. Kaksi meni ihan paniikkiin, kun 4 ehti tien yli ja kaksi jäi toiselle puolelle. Tajusivat sen sentään juosta yli vasta, kun auto olo pysähdyksissä.jos kerran näin on
hupitappajia on yli300 000
Sallittakoon tällä kertaaAhistaa ja menkat alkoi...meen kohta päiväunille, jos herätessä olisin paremmalla tuulella.
Juuri näinPäivää, ei minkäänlaisessa ruoassa.
Vieraslaji kyllä, lahtaajathan ne tänne on istuttanu hupilahdattavaksiEilen meinattiin ajaa 6 peuran ylitse. Kaksi meni ihan paniikkiin, kun 4 ehti tien yli ja kaksi jäi toiselle puolelle. Tajusivat sen sentään juosta yli vasta, kun auto olo pysähdyksissä.
Eli suomeksi sanottuna peuroja voisi lahdata oikein urakalla. Mitään hyötyä niistä ei ole. Toimivat vain punkinkuljetusaluksina.
Eilen meinattiin ajaa 6 peuran ylitse. Kaksi meni ihan paniikkiin, kun 4 ehti tien yli ja kaksi jäi toiselle puolelle. Tajusivat sen sentään juosta yli vasta, kun auto olo pysähdyksissä.
Eli suomeksi sanottuna peuroja voisi lahdata oikein urakalla. Mitään hyötyä niistä ei ole. Toimivat vain punkinkuljetusaluksina.
Täälläpäin on laskettelukeskus ja sinne menee ja sen ohi menee tosi mutkikas tie, joka on välillä aivan täynnä peuroja...aiheuttavat etenkin öisin vaaratilanteita kun ei niitä autoilijat pimeessä nää ainaEilen meinattiin ajaa 6 peuran ylitse. Kaksi meni ihan paniikkiin, kun 4 ehti tien yli ja kaksi jäi toiselle puolelle. Tajusivat sen sentään juosta yli vasta, kun auto olo pysähdyksissä.
Varmasti oli söpö! Saitko valokuvan? Oliko se tämmönen ewokki?Herttinen sentään mikä söpöliini harmahtava purisija ja huomenta
Lähinnä huvitti tuo harmaan vaikeus kirjoittaa nimimerkkiä niin, että sitä ees osittain tunnisti omakseen.
Tiedetään. Melkein joka talvi siellä tullu käytyä, koska tuo Turun kukkulan muutama rinne ei oikein riitä. Tosin peuroja on ihan kaikkialla. Sain työpaikan takapihaltakin kuvan peuroista. Täytyy katsoa löydänkö kuvan jostainTäälläpäin on laskettelukeskus ja sinne menee ja sen ohi menee tosi mutkikas tie, joka on välillä aivan täynnä peuroja...aiheuttavat etenkin öisin vaaratilanteita kun ei niitä autoilijat pimeessä nää aina
No kalamies vinkkas kokeilemaan inkivääriä miun nivelrikkokipuihinIhan hyvä vaan, ei inkivääristä ole iloa kuin piparkakuissa.
HalausAhistaa ja menkat alkoi...meen kohta päiväunille, jos herätessä olisin paremmalla tuulella.
Tunnen henkilön, jolla se kuulemma auttoi. Tosin kyseessä on voinut myös olla plasebovaikutusNo kalamies vinkkas kokeilemaan inkivääriä miun nivelrikkokipuihin
Nyt taas odotetaan rättiksen "olisinpa sisälläsi" -heittoa
Mä oon sanonut olisitpa sisälläni.Nyt taas odotetaan rättiksen "olisinpa sisälläsi" -heittoa
Toi on kamalimpia kaikista kotimaisista toi Ketosen renkutusNyt taas odotetaan rättiksen "olisinpa sisälläsi" -heittoa
Ei ole. Kaija Koo on kamalinta. Kanava vaihtuu autossa nanosekunnissaToi on kamalimpia kaikista kotimaisista toi Ketosen renkutus
Ainahan sitä voi kokeillaTunnen henkilön, jolla se kuulemma auttoi. Tosin kyseessä on voinut myös olla plasebovaikutus