ei oo kuvan kuvaa tullu yyvee boksiin kuukausiin
Aika kuivaa nykyään!
Mul ei ikunaei oo kuvan kuvaa tullu yyvee boksiin kuukausiin
niin on
Aika kuivaa nykyään!
Mä voin ettiä sulle Tarja Halosesta jonkun kuvan ja laittaa sen sulle.ei oo kuvan kuvaa tullu yyvee boksiin kuukausiin
ei taida paljo lämmittää jos mää laitanMul ei ikuna
Mullekin voi laittaa jos se on omastas!Mä voin ettiä sulle haarakiilasta jonkun kuvan ja laittaa sen sulle.
Laitaei taida paljo lämmittää jos mää laitan
kiitti, tuo kiihottaa aivan vtustiMä voin ettiä sulle Tarja Halosesta jonkun kuvan ja laittaa sen sulle.
Mä voi kehitellä kuvan suihkun jälkeen.ei oo kuvan kuvaa tullu yyvee boksiin kuukausiin
Haluut nähä kuvan missä Tavja vetää huovan päälleen.kiitti, tuo kiihottaa aivan vtusti
ei taida paljo lämmittää jos mää laitan
Kiitos mutta ei kiitosLaita
Hienoa mekko!Mä voi kehitellä kuvan suihkun jälkeen.
tovellakinHaluut nähä kuvan missä Tavja vetää huovan päälleen.
Tiedän, nään jo mielessäni miten ''SE'' nousee pystyyn kuin uljas lipputankokiitti, tuo kiihottaa aivan vtusti
Aika kuivaa nykyään!
Kiittäkää luojaanne, olen NIIN kyllästyny kaikkiin tissikuviin mitä on tullu..Mul ei ikuna
senki perrrvoTiedän, nään jo mielessäni miten ''SE'' nousee pystyyn kuin uljas lipputanko
Aaahhhaaahhhaaa yks ei tiennyt ettei Tavjalla oo Dee vikaatovellakin
Ennoo!!senki perrrvo
jos Tavja olis pohojammaalta niin se olis remariAaahhhaaahhhaaa yks ei tiennyt ettei Tavjalla oo Dee vikaa
Ei toiminut aiemmin tällä viikolla hyvin, oletin wifissä olevan vikaa?Onks teidän wupit toiminu hyvin? Mä en pysty kirjottaa wuppiin mittää.
Kirjoitus on päivityksen jlk alkanu tilttaa vähän jokap puolella.
Juuh, ruutiksen uljaasta lipputangosta.Nyt iltapala ja petiin!
Hattaran ja pimppelin kuvia kun köllähätte!
SEN voi paljastaa myös vetämällä sepaluksen aukikalamiehen käytös sen paljastaa e777,muista