No mä kaivan tuolta roskiksesta ja lähetän postilla. Sulle voin lähettää munakarvat FedExillä
No mä kaivan tuolta roskiksesta ja lähetän postilla. Sulle voin lähettää munakarvat FedExillä
forever yoursFeel Ya?
On vitun röyhkeä jätkä.Feel Ya?
No eihän oo?On vitun röyhkeä jätkä.
Käy pyytämässä palaKiva, täällä tuoksuu pizza. Pojan kaveri syö.
Älä suutu vitsistä.On vitun röyhkeä jätkä.
No tää oli sitä mustaa huumoria, mikä ei uppoa kaikilleNo eihän oo?
Nääh, pizza ei ole iso. Mä söin jo ruokaa aikaisemmin.Käy pyytämässä pala
Harmi...No tää oli sitä mustaa huumoria, mikä ei uppoa kaikille
Käy varastamassa se sitte.Nääh, pizza ei ole iso. Mä söin jo ruokaa aikaisemmin.
Tämä jäbä on se, joka kehui käyneensä sovistyskoulua, niinkö?Älä suutu vitsistä.
Sano, että se on verotusta. Pojat oppii samalla. Pieni pitsa, pieni pala, iso pitsa, iso pala mamilleNääh, pizza ei ole iso. Mä söin jo ruokaa aikaisemmin.
Suomalaiset tukkijätkät ja rekkakuskit puhuu paljon ronskimmin....Ei edes Kanadan tukkijätkät puhu noin.
Koulujenkäynti ei takaa käytöstapoja tai sivistystäTämä jäbä on se, joka kehui käyneensä sovistyskoulua, niinkö?
Ei edes Kanadan tukkijätkät puhu noin.
Joo ollaan vaan hys hys jatkossa... Ei taas hyvää tästäkään seurannutHarmi...
Melkein vastasin että muhun kyllä uppoo myös munakarvat tarvittaessa, mutta sitten muistin etten tuhmaile täällä enää IKINÄ
Mene itse sanomaan 20v. jäbälle.Sano, että se on verotusta. Pojat oppii samalla. Pieni pitsa, pieni pala, iso pitsa, iso pala mamille
Joo ollaan vaan hys hys jatkossa... Ei taas hyvää tästäkään seurannut
Mee ihmeessä, tykkää vaan kun saa olla kohteliasMene itse sanomaan 20v. jäbälle.
Tänään jäit nolosti housut kintuissa kiinni paljon ällömmästä v-ttuilusta ja itket täällä toisten viestien takia?Tämä jäbä on se, joka kehui käyneensä sovistyskoulua, niinkö?
Ei edes Kanadan tukkijätkät puhu noin.
Ei tuo mitään huumoria ollut, tarkoituksellinen loukkaus.Suomalaiset tukkijätkät ja rekkakuskit puhuu paljon ronskimmin....
Mikäs sua nyt hermostuttaa noin?
En pyydä, eikä ole nälkä.Mee ihmeessä, tykkää vaan kun saa olla kohtelias
Selitä tarkemmin, ei auennut mulle.Tänään jäit nolosti housut kintuissa kiinni paljon ällömmästä v-ttuilusta ja itket täällä toisten viestien takia?
Meetpäs ja oNpasEn pyydä, eikä ole nälkä.