Tai sitten sait väärän käsityksen kielimuurin takia?Ei tuo mitään huumoria ollut, tarkoituksellinen loukkaus.
No ei ollut tarkoituksellinen. En tiennyt, että moisesta voi loukkaantua. Taidat olla hieman herkkä. En kohdista enää mitään viestiä sinulle, toivon että teet samoin minulleEi tuo mitään huumoria ollut, tarkoituksellinen loukkaus.
Niin minäkinMieluimmin ottaisin halin ku pizzapalan.
Saat halin multa ja Ellulta joku päiväMieluimmin ottaisin halin ku pizzapalan.
Ja samat sulleNiin minäkin
Siltä jäbältä.Niin minäkin
Joo sellasen hahmarylinSaat halin multa ja Ellulta joku päivä
Ei kun multa ja kalaltaSiltä jäbältä.
Uuh..Saat halin multa ja Ellulta joku päivä
Sopii mutta puhuin eka jäbästä.Ei kun multa ja kalalta
Huomaatko Ellu. Tää on sitä ikäsyrjintää, kun ekaksi pitää saada hali 20v miäheltäSopii mutta puhuin eka jäbästä.
Huomaatko Ellu. Tää on sitä ikäsyrjintää, kun ekaksi pitää saada hali 20v miäheltä
Sopii mutta puhuin eka jäbästä.
NiinpäX!Huomaatko Ellu. Tää on sitä ikäsyrjintää, kun ekaksi pitää saada hali 20v miäheltä
Ok, sopii mulle.No ei ollut tarkoituksellinen. En tiennyt, että moisesta voi loukkaantua. Taidat olla hieman herkkä. En kohdista enää mitään viestiä sinulle, toivon että teet samoin minulle
Elena, kuinka Sinä tykkäisit, jos esim. minä sanoisin sulle, että ” vejä vittu päähäs”?Tai sitten sait väärän käsityksen kielimuurin takia?
Olet kuitenkin asunut kauan Kanadassa jo ja ominut englannin äidinkieleksi?
Kuis kauan sä siellä olet asustellut muuten jo?
Ok, Elena, en kuitenkaan sano sitä sulle.Riippuu asia yhteydestä, mutta huumori keskustelussa laittaisin sulle tään:katso liitettä 9335
Aikamoiset häppäritRiippuu asia yhteydestä, mutta huumori keskustelussa laittaisin sulle tään:katso liitettä 9335
Öitä, mä katson leffaa.Sänky kutsuu. Hyvät yöt
Mitä leffaa katot?Öitä, mä katson leffaa.