Niin tai joku pöllii ne.Mitähän naapurit tykkäis kun laittaisin varastoon ilmaperunamaan
Niin tai joku pöllii ne.Mitähän naapurit tykkäis kun laittaisin varastoon ilmaperunamaan
On täyttä hölmöyttä kerätä ne keskenkasvuisena, kun talvallakin täytyy jotakin syödä. Meillä syödään syskyyn saakka omia perunoita, Nicolaa ja Rosamundaa. Muista en tiedä, miten säilyvät. Syksyllä vasta kerätään ekat potut kattilaan ja niistäkin kuokankolhimat aina ensin. Pienet valkataan erikseen siemenpotuiksi.Omat uudet potut on parhaimpia.
Niin. Voi olla, että rottia voisi tulla. Tosin joka tapauksessa naapurit jostain valittaa aina.Mitähän naapurit tykkäis kun laittaisin varastoon ilmaperunamaan
Mä tykkään eniten annabelleistä ja siiklistä..On täyttä hölmöyttä kerätä ne keskenkasvuisena, kun talvallakin täytyy jotakin syödä. Meillä syödään syskyyn saakka omia perunoita, Nicolaa ja Rosamundaa. Muista en tiedä, miten säilyvät. Syksyllä vasta kerätään ekat potut kattilaan ja niistäkin kuokankolhimat aina ensin. Pienet valkataan erikseen siemenpotuiksi.
Meillä oli siikliä kesällä. Harkittiin myös Timppaa, mutta päädyttiin siikliin. Ensi vuonna ei viljellä pottuja. Kauhea duuni vaan, kun käsitse veivaa.Mä tykkään eniten annabelleistä ja siiklistä..
AlapeukkuNiin on
En muista mikä se lajike oli minkä tänä syys-talvena löysin prismasta, se oli hyvä, joku ebola.Mä tykkään eniten annabelleistä ja siiklistä..
Sori, puhelimella tulee huti helposti.Alapeukku
No joo,tulee niitä mullekkin joskus ja joskus meinaa vahingossa ilmiantaa jonkun viestinSori, puhelimella tulee huti helposti.
Jahas, ilmankosNo joo,tulee niitä mullekkin joskus ja joskus meinaa vahingossa suihkussa tippua saippua
Mitäs menet keräämään ne keskenkasvuisena?Meillä oli siikliä kesällä. Harkittiin myös Timppaa, mutta päädyttiin siikliin. Ensi vuonna ei viljellä pottuja. Kauhea duuni vaan, kun käsitse veivaa.
Juu juu ihan vahingossa pyllistelen suihkussa/ pesuhuoneessaJahas, ilmankos
Hyvää työpäivääJahas, täytyy lähteä töihin. Ottakahaan rennosti.
Kiitoksia. En mä siellä kauaa varmaan viitsi vanhetaHyvää työpäivää
arvaan että tuommonen rietastelu tulkitaan kutsuna yhdyntäänJuu juu ihan vahingossa pyllistelen suihkussa/ pesuhuoneessa ilman housuja
Ainakin on toiminut kutsu hyvinarvaan että tuommonen rietastelu tulkitaan kutsuna yhdyntään
Hyii mitä unta. Mä olen nähnyt sellaista unta että saksalaiset sotilaat on ottaneet mut kiinni ja kuulustelleet.Hyh mitä unta näin, Suomeen oli tullut sota ja Helsinkiä pommitettiin...asuin muka siellä, mutta tässä talossa kuitenkin.
Heräsin välillä ja olin helpottunut siitä ettei se ollutkaan totta ja nukahdettua sama uni jatkui ja mun taloon osui pommit ja kissa ja edesmennyt koira oli mulla sillon täällä...koira jäi eloon, mutta kissa ei
Sitten ihmettelin miten huonosti viranomaiset infoaa asioista, kun kukaan ei tiennyt muualla suomessa että täällä soditaan.
Ai niin joo ja lähin muka koiran kanssa yhdessä vaiheessa ettimään ulos kissaa ja löysin kamalasti kissoja ja hevosia, sirkuskarhuja ja viininpunaisiin liiveihin puettuja sikoja...
Mää näin joskus samantyyppistä unta ja jouduin keskitysleirilleHyii mitä unta. Mä olen nähnyt sellaista unta että saksalaiset sotilaat on ottaneet mut kiinni ja kuulustelleet.
Mää näin joskus samantyyppistä unta ja jouduin keskitysleirille
kai ne myös pani sua?Hyii mitä unta. Mä olen nähnyt sellaista unta että saksalaiset sotilaat on ottaneet mut kiinni ja kuulustelleet.
Nouu, ei ollut sellainen uni.kai ne myös pani sua?