Jess! Snookeria on tullut seurattua nuorempana, mutta vielä mun absolutely lemppari Ronnie O’Sullivan pelaa!Me ei vaan osata seurata mitään sarjaa. Pitäis kattoa Sykkeen kaudet, Crownia jne.
Mut äsken katottiin Snookerin ammattilaisottelujen semifinaalia joka oli Lontoossa, huomenna on finaali! Oli jännä. Yritän katsoa finaalin huomenna.
Ja mä ummikko en tienny että snookerissa on eri säännöt kuin perus-biljardissa, vaikka pelaan aina bilistä kun pöydän nään jossain.
Ei voida. Palstalla on aina puhuttu myös seksistä. Tämä osio on aihe vapaa.Voitteko lopettaa jo noista panojutuista puhumisen ja viestien kronklailun.. Tätä on nyt jatkunut jo aika kauan. Ei panoissa mitään vikaa ole, mutta teidän juttu meni jo hieman yli.
Piti ihan kuuklettaa että mikä ihmeen ysipallo... Ja mikä on piilopallo?Jess! Snookeria on tullut seurattua nuorempana, mutta vielä mun absolutely lemppari Ronnie O’Sullivan pelaa!
Kasia ja ysiä tulee pelailtua harvoin enää nykyään, mutta siis snooker on piilopalloa. On hurjan paljon erilaista kuin kasi tai ysi JA minusta vaikeampaa!
puhutaan täällä paljon kaikenlaisista asioista ja hyvä niinPiti ihan kuuklettaa että mikä ihmeen ysipallo... Ja mikä on piilopallo?
Mä taas rupesin liputtamaan eilen Stuart Binghamin puolesta, on tänään finaalissa. Ei vielä ole kyl kertaakaan päässy ees finaaliin joten saattaa hävitä tänään.
Niin kyllä mäkin voin seksistä puhua, mut silloin kun puhun muusta niin silloin puhun muusta.
Tää ketju pitäis nimetä "Saataisiinko taas julkista seksikeskustelua" ja sit pitäis kehitellä uusi sekalainen "aihe vapaa"-ketju...
Ei täällä semmosista anneta puhua. Ensin toivotellaan hyvät huomenet ja sit alko ronklaukset...puhutaan täällä paljon kaikenlaisista asioista ja hyvä niin
Luin "Huomenta etanat"Huomenta ehanat
ei se kauas mennytLuin "Huomenta etanat"
Ronklausta vois vähentää. Mä aloin tekee sitä koska muutkin tekevät niin. Ei kaikki tee niin mutta jotkut.Ei täällä semmosista anneta puhua. Ensin toivotellaan hyvät huomenet ja sit alko ronklaukset...
No ehkä mä itse vähennän tätä puolta jonki verran ja oon vähän enemmän tuolla isolla puolella. Enemmistö tykkää kronklata tässä ketjussa, so be it.
Ehkä se kuvaa hyvin sunnuntaiaamua.Luin "Huomenta etanat"
Sangria sen mun muistin mukaan keksi.Ronklausta vois lisätä. Mä aloin tekee sitä se tuntui kivalta. Ei ruutis tee niin mutta jotkut.
KannatanRonklausta vois vähentää. Mä aloin tekee sitä koska muutkin tekevät niin. Ei kaikki tee niin mutta jotkut.
Nii tai itse haluisin jonku kronklaussuojan eli että kronklattaisiin muita mut ei mua, jos pakko on ronkeloida jotakuta.Ronklausta vois vähentää. Mä aloin tekee sitä koska muutkin tekevät niin. Ei kaikki tee niin mutta jotkut.
Syytä nyt sitä sitte. LurjusSangria sen mun muistin mukaan keksi.
kai sut vois jättää ronkaamati jos sun hjuumorintaju ei veny semmoseenNii tai itse haluisin jonku kronklaussuojan eli että kronklattaisiin muita mut ei mua, jos pakko on ronkeloida jotakuta.
Tai että mua ronklattaisiin joskus ja jouluna...
Voi olla. En tiedä kuka.Sangria sen mun muistin mukaan keksi.
Ei se oo mun hjuumorintajusta kiinni, vaan kronklauksen määrästä. Jatkuva ropeloiminen on liikaa.kai sut vois jättää ronkaamati jos sun hjuumorintaju ei veny semmoseen
Ei kai myö kaikkia viestejä kronklataEi täällä semmosista anneta puhua. Ensin toivotellaan hyvät huomenet ja sit alko ronklaukset...
No ehkä mä itse vähennän tätä puolta jonki verran ja oon vähän enemmän tuolla isolla puolella. Enemmistö tykkää kronklata tässä ketjussa, so be it.
Nii tai itse haluisin jonku kronklaussuojan eli että kronklattaisiin muita mut ei mua, jos pakko on ronkeloida jotakuta.
Tai että mua ronklattaisiin joskus ja jouluna...