Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Me ei vaan osata seurata mitään sarjaa. Pitäis kattoa Sykkeen kaudet, Crownia jne.

Mut äsken katottiin Snookerin ammattilaisottelujen semifinaalia joka oli Lontoossa, huomenna on finaali! :) Oli jännä. Yritän katsoa finaalin huomenna.

Ja mä ummikko en tienny että snookerissa on eri säännöt kuin perus-biljardissa, vaikka pelaan aina bilistä kun pöydän nään jossain. (n)
Jess! Snookeria on tullut seurattua nuorempana, mutta vielä mun absolutely lemppari Ronnie O’Sullivan pelaa!:love:

Kasia ja ysiä tulee pelailtua harvoin enää nykyään, mutta siis snooker on piilopalloa. On hurjan paljon erilaista kuin kasi tai ysi JA minusta vaikeampaa!:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Jess! Snookeria on tullut seurattua nuorempana, mutta vielä mun absolutely lemppari Ronnie O’Sullivan pelaa!:love:

Kasia ja ysiä tulee pelailtua harvoin enää nykyään, mutta siis snooker on piilopalloa. On hurjan paljon erilaista kuin kasi tai ysi JA minusta vaikeampaa!:confused:
Piti ihan kuuklettaa että mikä ihmeen ysipallo...:) Ja mikä on piilopallo? :eek:

Mä taas rupesin liputtamaan eilen Stuart Binghamin puolesta, on tänään finaalissa. Ei vielä ole kyl kertaakaan päässy ees finaaliin joten saattaa hävitä tänään.

Niin kyllä mäkin voin seksistä puhua, mut silloin kun puhun muusta niin silloin puhun muusta.

Tää ketju pitäis nimetä "Saataisiinko taas julkista seksikeskustelua" ja sit pitäis kehitellä uusi sekalainen "aihe vapaa"-ketju...
 
Piti ihan kuuklettaa että mikä ihmeen ysipallo...:) Ja mikä on piilopallo? :eek:

Mä taas rupesin liputtamaan eilen Stuart Binghamin puolesta, on tänään finaalissa. Ei vielä ole kyl kertaakaan päässy ees finaaliin joten saattaa hävitä tänään.

Niin kyllä mäkin voin seksistä puhua, mut silloin kun puhun muusta niin silloin puhun muusta.

Tää ketju pitäis nimetä "Saataisiinko taas julkista seksikeskustelua" ja sit pitäis kehitellä uusi sekalainen "aihe vapaa"-ketju...
puhutaan täällä paljon kaikenlaisista asioista ja hyvä niin
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Ei täällä semmosista anneta puhua. Ensin toivotellaan hyvät huomenet ja sit alko ronklaukset...

No ehkä mä itse vähennän tätä puolta jonki verran ja oon vähän enemmän tuolla isolla puolella. Enemmistö tykkää kronklata tässä ketjussa, so be it.
Ronklausta vois vähentää. Mä aloin tekee sitä koska muutkin tekevät niin. Ei kaikki tee niin mutta jotkut.
 
Ei täällä semmosista anneta puhua. Ensin toivotellaan hyvät huomenet ja sit alko ronklaukset...

No ehkä mä itse vähennän tätä puolta jonki verran ja oon vähän enemmän tuolla isolla puolella. Enemmistö tykkää kronklata tässä ketjussa, so be it.
Ei kai myö kaikkia viestejä kronklata :unsure::(
Myönnän että joskus miekin kronklaan jotain viestiä :oops:mutta en nyt aina ja jokaista :unsure::)
Älä nyt kokonaan ketjusta lähe :unsure:

Ja saa tosiaan muustakin puhua ku seksistä täällä :)
 

Yhteistyössä